[INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:03

Amel1998 schreef:
Celebi schreef:
Een borstverbreder ertussen zetten? Dat werkt wel heel goed als je meer breedte nodig hebt.

Die heb ik toevallig gekocht, maar dan is het borstdeel te groot waardoor hij op de schoft wil kruipen

Had je de brede of smalle gekocht? Zijn twee maten!

MyWishMax

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:18

Ze draagt qua deken niet eens de 300 gram := pas als het langere tijd gaat vriezen en de wind verkeerd staat gaat er 300 gram op. Verder heeft ze de medium smartex en therapy dus officieel 150 gram. Dus dan vind ik een 300 gram hals wel erg veel, helemaal als je de range van bucas zelf erbij houdt. Ik ga met die liner al een stuk sneller warmer zitten als wat ze aangeven. En jk geloof wel in die ranges voor hun dekens, met andere merken was er veel sneller een dikkere deken nodig en veel meer wisselen. Met de bucas dekens doe ik eigenlijk de hele winter met 1 deken qua dikte.
Nog geen idee wat ze nodig heeft als ze geschoren is, want nog nooit nodig geweest. Maar vind het gewoon stom van ze dat je met de liner hals wel 150 gram kan krijgen maar de waterdichte alleen 50 of 300.

Of je moet al diegene met vaste hals kopen. Dan kan het ineens wel in 150, maar heb al perfecte dekens. 1 nog geen maand oud en 1 paar jaar :+

Ik kan dus wel de quilt hals kopen en dan heb ik 150 gram hals maar dan moet de waterdichte er nog over.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:11

Zijn hier mensen die twee horseware liners over elkaar heen doen? Of is het toch beter om dan evt een staldeken onder een outdoordeken + liner te leggen? Ze hebben tegenwoordig ook staldekens met liner loops er in dus dat is helemaal ideaal maar ik zou het liefst uitstellen om nóg weer nieuwe dekens te kopen :+ Betreft de XL dekens + liners maar dat zou imo niet zo veel uit moeten maken.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:23

Citaat:
Betreft de XL dekens + liners maar dat zou imo niet zo veel uit moeten maken.

Hoe bedoel je dat?

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:24

Dat ik zelf de XL liners en dekens gebruik maar ik gok dat het niet zo veel uit maakt of je nou de gewone liners over elkaar heen doet of de XL liners. Als het uberhaupt al aangeraden wordt. Ze zijn toch best glad en vormeloos dus ben bang dat het gaat glijden omdat je ze niet allebei vast kan maken?

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:25

Ja hoor! Soms passen ze beiden door de haakjes. En anders doe ik de ene deken aan de ene kant vast en de andere aan de andere kant. Gaat prima hier.

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:37

Ik heb dat wel gedaan met twee liners en ik maakte die op zo’n manier vast dat de bovenste liner aan het klittenband van de onderste liner vastzat en vervolgens het lusje van de onderste door de ring aan het klittenband van de bovenste. Bleef goed vast zitten.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:38

Ah zo.
Nee dat zal niet uitmaken in ervaring.

Ik heb zelf nog nooit 2 liners op elkaar gelegd.

Wel eens met een dagje extreme gure dag een dikkere staldeken er onder.