Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

slapeloze nacht gehad voor niks
met 100 gram hals. Stond in de regen, voelde niet heel warm aan en met het oog op de komende dagen de liner maar gewisseld.
Mijn hele deken collectie is die maat.. en ik heb er veel want ik hou van dekens kopen
Felien_Kyra schreef:Ik voel altijd onder de deken en ook kijk ik of mijn paard gewoon happy oogt, maar hoe merken jullie dan aan je paard of die het te koud heeft?
Warm kan ik me voorstellen door bijv zweten.
Heb het idee dat ik de vraag ook al vaker heb gesteld maar kan het zo gauw niet terugvinden en blijft voor mij altijd een twijfel
Felien_Kyra schreef:Ik voel altijd onder de deken en ook kijk ik of mijn paard gewoon happy oogt, maar hoe merken jullie dan aan je paard of die het te koud heeft?
Heb het idee dat ik de vraag ook al vaker heb gesteld maar kan het zo gauw niet terugvinden en blijft voor mij altijd een twijfel

Sussie85 schreef:Celebi schreef:86/131 is natuurlijk nagenoeg 85/130. Lijkt me dat je met die de beste kans hebt! De andere zal waarschijnlijk een stuk te lang zijn.
Bij onze grote paarden weet ik dat de Amigo dekens vrij groot vallen en dat ze in hun normale maat over een winterdeken heen passen. Maar pony-maten willen nog wel eens anders vallen. Dus vandaar de vraag naar ervaringen van iemand met een vergelijkbare pony.
kijk het nog ff aan anders gooi ik er nog wat bij