Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cp112 schreef:Hier trouwens nooit een fleece onder de winterdeken. Die dingen schuiven altijd naar achteren. Nu heb ik ook een paard met een mega front. En dan schuift de deken achter de schoft en kan hij zijn hals niet meer omlaag doen omdat de gesp dan in z'n strot zit
Dit heeft hij met alle dekens met gespen aan de voorkant, wat voor gesp het ook is. Borstbeschermer zorgt wel dat zn huid niet open gaat maar helpt uiteraard niet tegen het schuiven van de deken.
Borst/verleng stuk ertussen helpt ook niet.
Heb nu 1 deken gevonden die goed gaat, die heeft de sluiting namelijk op de schouder zitten. Heb deze deken vorig jaar gekocht en vind hem helemaal geweldig! Ik hoop dat ze deze ook in de regendeken en 300 grams uitvoering op de markt gaan brengen (of iets wat er op lijkt, in ieder geval die sluitng opzij).
(ik zie nu dat ie 250 grams is, ik dacht 200. Hij is niet heel dik vind ik persoonlijk).
[ Afbeelding ]
(de sluitingen zitten ook nog weggewerkt onder een 'flap')
http://www.divoza.com/images/products/1 ... rdeken.jpg
Vala schreef:Ik vind een fleecedeken als onderdeken een crime voor een paard, het trekt altijd naar achteren en het lijkt me vreselijk zitten, zo vast'geplakt' aan de vacht. En als je em afdoet is je paard zo statisch.