Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:woepsie90 schreef:Vallen de Rambo Duo winterdekens groot uit? Mijn paard zit tussen 6'3 en 6'6 in.
(Van QHP draagt hij nu maat 195, maar die vielen geloof ik kleiner? Maar Nika maat 185 paste niet.)
Die van mij heeft 205 en van Rambo 6.0, maar Rambo schijnt ruim te vallen dus gewoon proberen denk, ik weet niet qhp valt
Koper schreef:Woepsie is die leuke Weatherbeeta een Freestyle? Of Freeform, ik weet nooit precies hoe ze heten. Die zitten namelijk zelfs op mijn paard (met horizontale borst wanneer hij graast) nog enigszins redelijk, en de borstsluitingen zijn ook verstelbaar.
Dat laatste is mijn bezwaar met Rambo (en alle Horseware). Dat de borst niet verstelbaar is.
Er was iemand die vroeg naar een Nederlandse dealer met ruim Weatherbeeta-assortiment... die zoek ik ook nog steeds
woepsie90 schreef:Vallen de Rambo Duo winterdekens groot uit? Mijn paard zit tussen 6'3 en 6'6 in.
(Van QHP draagt hij nu maat 195, maar die vielen geloof ik kleiner? Maar Nika maat 185 paste niet.)
Citaat:Die van mij heeft 205 en van Rambo 6.0, maar Rambo schijnt ruim te vallen dus gewoon proberen denk, ik weet niet qhp valt
Citaat:typfoutje, rambo 6.9 dus, ook 205
RianneH schreef:Ik zag dat de Paardendrogist een mooie deken binnen heeft. De Rambo Techni-Waffle Cooler. Nu ben ik vooral weg van het kleurtje, zijn er mensen die er al ervaring mee hebben?
https://www.paardendrogist.nl/product/1 ... 194?v=True
woepsie90 schreef:woepsie90 schreef:Vallen de Rambo Duo winterdekens groot uit? Mijn paard zit tussen 6'3 en 6'6 in.
(Van QHP draagt hij nu maat 195, maar die vielen geloof ik kleiner? Maar Nika maat 185 paste niet.)Citaat:Die van mij heeft 205 en van Rambo 6.0, maar Rambo schijnt ruim te vallen dus gewoon proberen denk, ik weet niet qhp valtCitaat:typfoutje, rambo 6.9 dus, ook 205
Dacht ik al.
Ik heb dus voor de mijne 6'3 besteld, hij zit tussen 185 en 195 in.
Hoop zo dat het goed is!
ninne1 schreef:Ik heb sinds een week de Bucas Recuptex Therapy deken. Mijn paard kan nogal strakke lendenen / rugspieren hebben. Nu ik deze deken een paar keer voor en na het rijden heb gebruikt zijn der rugspieren toch al wel wat zachter geworden. Dus ben blij met de deken!
Weidebloem schreef:ninne1 schreef:Ik heb sinds een week de Bucas Recuptex Therapy deken. Mijn paard kan nogal strakke lendenen / rugspieren hebben. Nu ik deze deken een paar keer voor en na het rijden heb gebruikt zijn der rugspieren toch al wel wat zachter geworden. Dus ben blij met de deken!
Fijn! Wil de deken ook aanschaffen. Positieve ervaring is dan goed om te lezen