[INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bloodymary

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:46

Overmorgen staan ze te zweten onder hun 0-gramsdekentjes en na het weekend kunnen de dikkere er weer op.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:52

Bloodymary schreef:
Overmorgen staan ze te zweten onder hun 0-gramsdekentjes en na het weekend kunnen de dikkere er weer op.

Van het weekend stonden ze hier overdag zelfs in de blote kont, was zulk heerlijk weer!

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:56

Damelza schreef:
Bloodymary schreef:

Van het weekend stonden ze hier overdag zelfs in de blote kont, was zulk heerlijk weer!

Ja dat kon prima. Deze week ook. Kan er alleen niet heen om op en af te doen elke ochtend en avond. Dus dan maar laten liggen.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:31

Damelza schreef:
Zijn er hier ervaringen met Dunsberg? Het scheelt namelijk 40 euro en dat vind ik best wat, maar er zijn best wat negatieve reviews.

Ik zal vanavond nog even foto's maken met hoofd naar beneden. Maar had niet het idee dat de S echt ergens knelde. Krijg mijn arm ook nog ruim tussen de onderkant van haar nek en de hals.

Ik heb hier 2 jaar geleden besteld omdat het idd heel erg scheelt. Prima deken en goede service.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 58 min geleden

Afbeelding
Mellies nieuwe deken is binnen *\o/* mijn andere paard heeft gaatjes geknaagd in de oude dus die is de lappenmand in :+
Het is een deken waarvan ik weet dat hij past maar ik dacht, ik zal eens fotos maken van haar billen in de deken en waar de naad van de staartriem uitkomt. Voor referentie voor anderen zodat je kunt vergelijken met een eventuele eigen nieuwe deken waar de vouwen nog in zitten enzo
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En zo meer ik hoeveel ruimte er is op de schoft om te grazen/eten (ruim voldoende hier :) )