Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__elise__ schreef:Ik heb trouwens nog een beetje dekenadvies nodig van jullie. Mijn dekens liggen toch niet helemaal lekker. Mijn paard is aan het herstellen van een blessure in het CTO-gebied en in de lendenen, daarvoor staat ze nu al zeker 2 maanden vakantie te houden op de wei. Ze is heel goed aan het herstellen, maar daardoor verandert ook haar hele lichaam met als gevolg dat dekens minder goed gaan passen.
De EJ (200 gr en 400 gr) hebben voldoende ruimte bij de hals. Maar deze beginnen nu iets strak te trekken op de schoft en ze krijgt kale plekken op de borst van deze dekens.
De Nika (300 gr) ligt bij het opdoen prima, maar trekt na een uurtje toch ook strak op de borst (afknelstrak) en strak op de schoft. Deze deken zakt ook scheef na een dagje.
Welke alternatieven zijn er?
RianneH schreef:Ik zag dat de Paardendrogist een mooie deken binnen heeft. De Rambo Techni-Waffle Cooler. Nu ben ik vooral weg van het kleurtje, zijn er mensen die er al ervaring mee hebben?
https://www.paardendrogist.nl/product/1 ... 194?v=True
Nouvel schreef:Jennifer, zit 'ie niet te strak om de hals?
Wel mooie deken verder .
Ladygiroc schreef:Ir1ne schreef:Oeh die is mooi hoog Jennifer bij de hals.
Jammer dat ze hem maar in 3 voeringen hebben... ik zoek nog een betaalbare 400 of 450 grams, met aansluiting op de hals zoals op jou foto.
HH Highliner heeft een 500 grams versie, of is dat te warm?
Das een mooie deken die Rambo