[INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:30

Wij willen voor onze a-welshpony een Amigo ripstop regendeken bestellen. Nu hebben we hem gemeten en heeft hij ondermaat 131 cm en als bovenmaat 86 cm. Raden jullie dan de 85/130cm aan of toch de maat groter 90/137. Dit is de pony in de zomer Afbeelding

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:37

Sintara schreef:
xClaudiaaL"
[quote="SansaS schreef:
Amigo hero is smaller dan bucas :D

Ik zou een lemieux proberen.

:') _O-
Had het idee dat de amigo lager sloot dan de bucas, maar kan goed zijn dat paard ook gewoon weer veel veranderd is :D
Lemieux ga ik eens naar kijken!

Amigo geeft mijn paard juist meer ruimte dan bucas, ik heb wel een paar bucas dekens gepast maar daarin kon ze niet grazen en amper lopen := terwijl amigo met rechte sluitingen goed past

Vraagje, een paar jaar terug waren er allemaal weatherbeeta dekens met vrolijke patronen te koop. Nu kom ik ze nergens meer tegen? Ik wil graag een 0 grams in maat 190 met bijvoorbeeld badeendjes ofzo erop _O-[/quote]
Geen idee shire heeft volgens mij ook leuke printjes

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:41

Damelza schreef:
Onder het mom van 'domme vragen bestaan niet' een Horseware Hals met een maat ME, is dat hetzelfde als een M?

Ja!

Celebi

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:59

86/131 is natuurlijk nagenoeg 85/130. Lijkt me dat je met die de beste kans hebt! De andere zal waarschijnlijk een stuk te lang zijn.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:10

Celebi schreef:
86/131 is natuurlijk nagenoeg 85/130. Lijkt me dat je met die de beste kans hebt! De andere zal waarschijnlijk een stuk te lang zijn.

Bij onze grote paarden weet ik dat de Amigo dekens vrij groot vallen en dat ze in hun normale maat over een winterdeken heen passen. Maar pony-maten willen nog wel eens anders vallen. Dus vandaar de vraag naar ervaringen van iemand met een vergelijkbare pony.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:10

BenaLaars schreef:
Damelza schreef:
Onder het mom van 'domme vragen bestaan niet' een Horseware Hals met een maat ME, is dat hetzelfde als een M?

Ja!

Ik kreeg de vraag op een ad of het een ME was of een M. Toen kreeg ik vraagtekens boven mijn hoofd haha

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:11

De Rhino een maatje kleiner. Ligt wel beter, eindigt boven de staartwortel

Afbeelding

Laura_

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:30

Zelfs die lijkt nog aan de lange kant, maar 191 zal te kort zijn denk ik. Beter dan de 205 inderdaad