Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessa schreef:Vervelend is dat he.
En vaak kwam ik pas na 1 dag dragen pas erachter of de deken wel of niet zou passen. En dan kan ie niet meer terug.
Pfff wat een geld ben ik al kwijt aan dekens. Daarom zo ontzettend blij dat de dominick geweldig ligt. Duur, maar dat neem ik voor lief.
Binnenkort komt de nieuwe 0 grams ook weer.
Mijn BR 150 grams heb ik verkocht. De 240 grams ligt hier nog steeds![]()
Te nieuw denk ikwant de 150 gram was vaal geworden. De 240 is nog helemaal shiny
FloorVR schreef:Heb ook even een vraagje over eczeemdekens. Mijn pony is een haflinger met een zware vorm van zomereczeem, en zou toch tegen het einde van de winter een nieuw deken willen aanschaffen. De vorige dekens heeft ze jammer genoeg allemaal kapot geschuurd. Ik zoek dus een deken met een stevige stof! Ook begeeft de velcro het bij mij heel erg snel, waardoor het halsstuk niet meer toekan. Hebben jullie tips voor een goed merk van eczeemdeken, met zo weinig mogelijk velcro en een stevige stof? Prijs heeft geen belangbedankt!
No_No schreef:Jennifer, jouw paard heeft een hoge sluiting nodig inderdaad. Hoe houd je het intact met dekens? Want het lijkt mij altijd wel wat te schuren?
Wat is het voor bult?
No_No schreef:En een v sluiting zoals Rambo heeft werkt ook niet?
Lijkt mij inderdaad heel lastig om iets passends te vinden.. Ik denk dat het haast onmogelijk is.. Of een stampmolen deken?
JenniferU schreef:Ik heb daarom nu als probeersel een bucas smartex laten dichtnaaien aan de voorkant.
Ik hoop dat die nu fijn past. (Nog niet binnen)
RianneH schreef:Lastig Jennifer! Welke maat heeft ie en woon je toevallig een beetje in de buurt (Amersfoort)? Ik heb nog een deken met hogere en dichte voorkant liggen, als je wilt mag je die gerust eens passen