Yvank_ schreef:Nee die zijn er niet.. Het klittenband systeem heeft alleen rambo. Amigo en rhino hebben dat niet.
De Rhino Plus is daarop de uitzondering. Amigo heeft het inderdaad niet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DromenLies schreef:Weet je dat zeker? Ik had een amigo bravo v 100 gr met klittenband liner systeem en ook ringen voor een halsstuk. Zie daarin ook geen verschil met mn rambo.
Horseware schreef:Yvank_ schreef:Nee die zijn er niet.. Het klittenband systeem heeft alleen rambo. Amigo en rhino hebben dat niet.
De Rhino Plus is daarop de uitzondering. Amigo heeft het inderdaad niet.
Nouvel schreef:janine, het horseware systeem met de liners is misschien handig voor jou, dat kun je allemaal zelf wassen als ze nog eens in de bagger gaan liggen.
Veulen84 schreef:Als ervaringsdeskundige met een zwijn... Zoek een deken met een buikflap. Echt, het is een verschrikking om een paard te hebben waar z'n hele buik van onder de blup zit. Bovendien, die van mij propt de modder via de onderkant zo onder z'n deken.
Ik heb aan 2 regendekens verder genoeg. 1 Afspuiten en daarna hang ik die te drogen in de stal. Volgende dag wissel ik weer terug. Bewust geen voering omdat dat langer droogt. Dat is veel te onhandig.
Nouvel schreef:is het niet handiger om daar de bucas onderdekens voor te gebruiken of zijn die niet voor alle bucas dekens geschikt?
Janine1990 schreef:Als ervaringsdeskundige met een zwijn... Zoek een deken met een buikflap. Echt, het is een verschrikking om een paard te hebben waar z'n hele buik van onder de blup zit. Bovendien, die van mij propt de modder via de onderkant zo onder z'n deken.
Ik heb aan 2 regendekens verder genoeg. 1 Afspuiten en daarna hang ik die te drogen in de stal. Volgende dag wissel ik weer terug. Bewust geen voering omdat dat langer droogt. Dat is veel te onhandig.
JenniferU schreef:Wie heeft er hier een bucas deken met horseware onderdekens in gebruik? En zoja hoe bevalt dat en hoe bevestigen jullie die?
Gaat om de bucas met klitteband sluiting voor de hals.
Wil hem gaan combineren met hals dus ervaring daarin is ook welkom.
Paard word geschoren in oktober/november hangt vd haar groei af
Veulen84 schreef:Ik heb een weahterbeeta. 1 met halve hals (die maken ze jammer genoeg niet meer in light) en 1 met een gewone hals. Ze houden zich prima. Ik doe ze niet spuiten onder hoge druk, maar gewoon met een krachtige straal.
Als ze echt in de wasmachine gaan was ik ze met waterdicht spul.
JenniferU schreef:Wie heeft er hier een bucas deken met horseware onderdekens in gebruik? En zoja hoe bevalt dat en hoe bevestigen jullie die?
Gaat om de bucas met klitteband sluiting voor de hals.
Wil hem gaan combineren met hals dus ervaring daarin is ook welkom.
Paard word geschoren in oktober/november hangt vd haar groei af
Yvank_ schreef:Volgensmij wil dat best je moet er alleen rekening mee houden dat die aan de voorkant er wat uit kan steken en niet vast kan
Tancreda4 schreef:
Janine1990 schreef:Veulen84 schreef:Ik heb een weahterbeeta. 1 met halve hals (die maken ze jammer genoeg niet meer in light) en 1 met een gewone hals. Ze houden zich prima. Ik doe ze niet spuiten onder hoge druk, maar gewoon met een krachtige straal.
Als ze echt in de wasmachine gaan was ik ze met waterdicht spul.
Hmmm, ga ik eens even naar kijken. Was me niet opgevallen dat die een buikflap hadden.
Bij de Horseware zag ik dat wel.
Tjonge, wat moeilijk zeg, keuzes keuzes... Want ik kan opzich best heel goedkoop aan normale regendekens komen (met hoge waterdichtheid). Dus het is echt een overweging zeg maar...