Voor iedereen die weer wat kan doen!!!Helemaal fijn voor jullie!!
Bravur, tjo wat vervelend.!
hoe is het met de gladheid bij jullie, want dat was drama zag ik op het nieuws.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met sneeuw eten krijgen ze echt niet genoeg vocht binnen. Hij krijgt nu een afgemeten emmer water 's nachts op stal, nat hooi en wat slobber. Ik zag hem vanmorgen eindelijk weer normaal drinken tussen het hooi eten door.
Het was ook te zien hoor, aan zijn mestballen; die waren eerst heel klein droog en fijngeperst met vezels van het hooi. Nu zijn het weer normale mestballen. Vandaar dat ik ook dacht dat hij te weinig water dronk. Gaskoliek schijnt momenteel bij veel paarden voor te komen doordat ze te weinig water drinken, zeker als ze overdag in de wei staan.
!Darkness85 schreef:Ik heb er ook al dik een maand niet op gezeten. Tenminste dat denk ik. Wanneer begon het nou met sneeuwen? Weet iemand dat nog? De precieze datum? Ik stap gewoon elke dag 20/30 min over de weg met hem. Een beetje sneeuw is niet erg. Hij heeft geen ijzers. Dus hij glijd niet zo gouw op zn snuf. IJzel is een ander verhaal. Dan komt hij niet verder dan z'n 2,5u paddock met 2 vriendjes.

) Illusion1990 schreef:Darkness85 schreef:Ik heb er ook al dik een maand niet op gezeten. Tenminste dat denk ik. Wanneer begon het nou met sneeuwen? Weet iemand dat nog? De precieze datum? Ik stap gewoon elke dag 20/30 min over de weg met hem. Een beetje sneeuw is niet erg. Hij heeft geen ijzers. Dus hij glijd niet zo gouw op zn snuf. IJzel is een ander verhaal. Dan komt hij niet verder dan z'n 2,5u paddock met 2 vriendjes.
Ik heb het even gegoogled... Ergens staat: Ook al zijn er maar enkele centimeters gevallen op maandag 29 november.... Zal het dan 29 november zijn geweest? Dan ligt er al ruim een maand sneeuw

ik geloof er niks van dat we het hiermee gehad hebben
de winter is net 10 dagen begonnen....