Helemaal fijn voor jullie!!
Bravur, tjo wat vervelend.!

hoe is het met de gladheid bij jullie, want dat was drama zag ik op het nieuws.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Darkness85 schreef:Ik heb er ook al dik een maand niet op gezeten. Tenminste dat denk ik. Wanneer begon het nou met sneeuwen? Weet iemand dat nog? De precieze datum? Ik stap gewoon elke dag 20/30 min over de weg met hem. Een beetje sneeuw is niet erg. Hij heeft geen ijzers. Dus hij glijd niet zo gouw op zn snuf. IJzel is een ander verhaal. Dan komt hij niet verder dan z'n 2,5u paddock met 2 vriendjes.
Illusion1990 schreef:Darkness85 schreef:Ik heb er ook al dik een maand niet op gezeten. Tenminste dat denk ik. Wanneer begon het nou met sneeuwen? Weet iemand dat nog? De precieze datum? Ik stap gewoon elke dag 20/30 min over de weg met hem. Een beetje sneeuw is niet erg. Hij heeft geen ijzers. Dus hij glijd niet zo gouw op zn snuf. IJzel is een ander verhaal. Dan komt hij niet verder dan z'n 2,5u paddock met 2 vriendjes.
Ik heb het even gegoogled... Ergens staat: Ook al zijn er maar enkele centimeters gevallen op maandag 29 november.... Zal het dan 29 november zijn geweest? Dan ligt er al ruim een maand sneeuw