Klasien schreef:Vanmiddag heb ik de regendeken er weer even af gehaald.
Na en tijdens het longeren leek ze wel oververhit, ze kon haar warmte totaal niet kwijt! Dus de tuinslang erop, vond ze heerlijk. Daarna met exceemhals om de wei in. Het was al aan het regenen, nu loopt ze nog lekker zo in de bak. Volgens mij vind ze het wel lekker. Straks op stal maar drogen en daarna de regendeken er weer op.
Hier nog een. Ik was vandaag laat, moest haar wel trainen (al 2 dagen niets gedaan), maar ook zij bleef best een tijd warm. Ik haat regen, want krijg dan je paard op temp gestapt en droog zodat er weer een regendeken op kan. . Want ja, zo warmig durfte ik haar ook niet bloot te laten voor de nacht. Ik was om 20.00 uur op stal terug (was al ruim een half uur aan het nietsen en stappen in de binnenbak wachten tot het droog was om naar huis te gaan) en om half 10 weer in het land gezet. Ben wel even zoet geweest met stappen onder het afdak van de koeien enzo. Ik heb de tijd en vind het heerlijk in het donker op stal (gave bliksem zo de polder in kijkend) dus dat is geen straf
Zat nog te twijfelen haar zonder te laten omdat het best warm is nog, maar dat durfte ik niet aan met regen en warme getrainde spieren die dan te snel afkoelen. Morgen ochtend gaat hij weer af overdag, zijn dan maar buitjes als het goed is. Vandaag heeft ze ook bloot gestaan ondanks de buitjes. Zachte temperaturen, weinig wind en buien zijn niet erg.