SansaS schreef:Dan is het dus gewoon niet goed gewassen altijd na vragen of ze wel bucas of horseware wash gebruiken en aan de lucht laten drogen.
Met niet wassen vervalt uiteindelijk ook je garantie aangezien merken aangeven je juist wassen moet omdat mest en urine de waterdichte laag aantast.
Dit dus. Wij hebben juist een aantal dekens kunnen weggooien omdat ze aangetast waren door de urine en alles omdat mijn moeder bang gemaakt was voor wassen door een stalgenoot. Die stalgenoot haar dekens gingen vele malen minder lang mee als die van de rest die wel liet wassen. En die dekens van ons dus ook vergeleken met wel wassen.
Dus niet alleen de binnenkant als je geen liners gebruikt, maar ook zeker de buitenkant heeft onderhoud en schoonmaak nodig. Het scheelt echt jaren
De 0 grams passen idd wel in wasmachines, ik had het over de dikkere outdoordekens. Dan moet je echt een grotere hebben als de standaard huis wasmachines
!
Ik had op een andere KWPN vroeger een Bucas, maar deze heeft een behoorlijke schoft en ik vrees dat dat gaat schuren: