Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Polderpaard schreef:Een vraag voor de mensen waarvan hun paarden 's nachts op stal staan en overdag buiten: Hoe doen jullie dat dadelijk als het kouder wordt - aparte outdoor dekens en staldekens of gewoon in de nacht op stal de outdoor deken ophouden? Is dit zweterig of te warm op stal? Mijn paard staat in een dicht stalgebouw, dat wel van beton is en ik denk dat het behoorlijk koud gaat worden.
rooslover schreef:Bij mij staat alles nog deken loos. Wil van het weekend even kijken voor nieuwe 0 - grams regendekens.
Maar wil graag even jullie advies/ervaringen.
Ik heb altijd een amigo regendeken gehad. Heel fijn deken, maar zijn van die verschrikkelijk dekens, waar ze zo snel onder gaan zweten. (Door die gladde nylon voering)
Bij een regendeken met fleecevoering, gaan ze daaronder minder zweten?
Ik heb 1 paard wat soms nog onrustig kan zijn op stal (rondjes lopen), en die zweette zich altijd kapot onder dat amigo deken.
simodi schreef:Polderpaard schreef:Een vraag voor de mensen waarvan hun paarden 's nachts op stal staan en overdag buiten: Hoe doen jullie dat dadelijk als het kouder wordt - aparte outdoor dekens en staldekens of gewoon in de nacht op stal de outdoor deken ophouden? Is dit zweterig of te warm op stal? Mijn paard staat in een dicht stalgebouw, dat wel van beton is en ik denk dat het behoorlijk koud gaat worden.
Mijne paarden hebben ook op stal gewoon de waterdichte dekens op, maar dan iets dunner dan je zou gebruiken voor paarden die buiten blijven. Nu een ongevoerde regendeken op op stal.
rooslover schreef:Bij mij staat alles nog deken loos. Wil van het weekend even kijken voor nieuwe 0 - grams regendekens.
Maar wil graag even jullie advies/ervaringen.
Ik heb altijd een amigo regendeken gehad. Heel fijn deken, maar zijn van die verschrikkelijk dekens, waar ze zo snel onder gaan zweten. (Door die gladde nylon voering)
Bij een regendeken met fleecevoering, gaan ze daaronder minder zweten?
Ik heb 1 paard wat soms nog onrustig kan zijn op stal (rondjes lopen), en die zweette zich altijd kapot onder dat amigo deken.
Polderpaard schreef:Een vraag voor de mensen waarvan hun paarden 's nachts op stal staan en overdag buiten: Hoe doen jullie dat dadelijk als het kouder wordt - aparte outdoor dekens en staldekens of gewoon in de nacht op stal de outdoor deken ophouden? Is dit zweterig of te warm op stal? Mijn paard staat in een dicht stalgebouw, dat wel van beton is en ik denk dat het behoorlijk koud gaat worden.