Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

felicity schreef:Hoe bergen jullie je dekens op op stal.
Ik heb mijn paard dit jaar geschoren en wil mijn dekens dicht bij mijn paard hebben om snel te kunnen schakelen.
Ik heb 3 outdoordekens met afneembare halsen, 4 liners , zweerdeken en uirijdeken. En wil nog een stapmolendeken.
De rest heb ik thuis liggen als reserve,

DuoPenotti schreef:Hoe doen jullie het volgende.
Mijn merrie kan de deken die ze opheeft buiten prima hebben. Heeft het er niet eens heel warm onder.
Maar komt ze binnen krijgt ze het echt warm en gaat ze zweten bij de elleboog en flank.
En dan haal ik de deken maar af.
Maar mensen op pension kunnen dit ook niet.
Mijn ruin heeft nergens last van.
Het is ook niet dat de stal zo heel warm is.
Is maar een paar graden warmer dan buiten.
Staat een deur open.
En de stallen zitten in een vrij grote schuur.
Uiteraard wel uit de wind.

Celebi schreef:Oh als het op een naad zit niet nee. Maar ben bang dat ze daar geen garantie op geven omdat het een naad is. Vreselijk irritant want dit zou niet moeten mogen. Hopelijk kan de winkel het voor je ruilen.
Celebi schreef:De mijne lekken gelukkig niet, zowel de Bucas als de Horseware is echt waterdicht. Ben er zo blij mee. Alleen de hals van de Summer series is zo lek als een mandje op de naad dus die gebruik ik gewoon maar niet.
Vind het dus ook altijd frappant als andere dure dekens zeiknat worden onder de naden..