Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caroline52 schreef:Hallo ik had een paar vraagjes
Bestaat er geen 300 gr horseware dekens? En dan bedoel ik geen liner?
En wat zijn de ervaringen met Felix buher in samenwerking met horseware dekens en thermomaster?
Ben op zoek naar een goede 300 gr deken en normaal heb ik altijd horseware maar ik kan het gewoon niet vinden
flappie28 schreef:Caroline52 schreef:Hallo ik had een paar vraagjes
En wat zijn de ervaringen met Felix buher in samenwerking met horseware dekens en thermomaster?
Ben op zoek naar een goede 300 gr deken en normaal heb ik altijd horseware maar ik kan het gewoon niet vinden
Volgens mij idd geen 300 gram, het wordt dan 250 gram of 400 gram.
Caroline52 schreef:Hallo ik had een paar vraagjes
Caroline52 schreef:Ik zou m denk ik toch verkopen of terugsturen of als reserve welke merken heb je al geprobeerd?
En hoe is de bouw van je paard ? Met de andere dekens waar loop je tegen aan?
woepsie90 schreef:Zou ruilen voor een maat kleiner en dan met borstverbreder een optie zijn? Zo'n tussenstuk?
woepsie90 schreef:Hoi hoi,
Heb deze 220 gramd weatherbeeta na drie weken eindelijk binnen, en nou zit 'ie niet echt geweldig... hij lijkt me zowel in de lengte en hoogte te lang maar ook bij zijn borst te krap, hij kan dan geen gras eten zonder half gewurgd te worden door de borst gespen! Deze zijn niet verstelbaar, kwam ik achter (raar toch!). Heb een haak eraan gezet, had ik toevallig liggen, maar dan nog is het niet laag/wijd genoeg voor hem...
Het is maat 6"6, in Nederlandse maten heeft hij 195. Maar elk merk verschilt natuurlijk.
kan ik hier nog wat mee doen of gewoon terugsturen?
[ [url=m/Czr37o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mAiHjP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PC9Bk3.jpg]Afbeelding[/url] ]
De reden dat ik twijfel is omdat dit deken nummer 4 is dat niet past en ik woon op Isle of Man. De deken moet terug naar Engeland. En dit is niet goedkoop...
MoniekV schreef:woepsie90 schreef:Zou ruilen voor een maat kleiner en dan met borstverbreder een optie zijn? Zo'n tussenstuk?
Nee tussenstuk trekt de hele deken uit model. Ik zou gewoon voor een degelijke deken met een saaie kleur gaan, ik vind pasvorm toch iets belangrijker dan een leuk kleurtje.
Maar waarom koop je er geen QHP bij als die goed zitten?
DoubleVv schreef:woepsie90 schreef:Hoi hoi,
Heb deze 220 gramd weatherbeeta na drie weken eindelijk binnen, en nou zit 'ie niet echt geweldig... hij lijkt me zowel in de lengte en hoogte te lang maar ook bij zijn borst te krap, hij kan dan geen gras eten zonder half gewurgd te worden door de borst gespen! Deze zijn niet verstelbaar, kwam ik achter (raar toch!). Heb een haak eraan gezet, had ik toevallig liggen, maar dan nog is het niet laag/wijd genoeg voor hem...
Het is maat 6"6, in Nederlandse maten heeft hij 195. Maar elk merk verschilt natuurlijk.
kan ik hier nog wat mee doen of gewoon terugsturen?
[ [url=m/Czr37o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mAiHjP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PC9Bk3.jpg]Afbeelding[/url] ]
De reden dat ik twijfel is omdat dit deken nummer 4 is dat niet past en ik woon op Isle of Man. De deken moet terug naar Engeland. En dit is niet goedkoop...
Welk model van weatherbeeta heb je.?
Ik heb namelijk ook WB en vind het raar dat je zegt dat hij niet fatsoenlijk gras kan eten..