[INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 20:34

Sintara schreef:
MyWishMax schreef:
Randjes heb ik geen last van? Dan passen ze toch niet zo goed bij paard heb ik het idee.

Ruimte scheelt idd wel. Zelfs dikkere liners zijn beter op te bergen als outdoordekens haha. En zelf wassen is stuk makkelijker dan weg moeten brengen.

Ja aan de achterkant heeft ze bijvoorbeeld in de punt vaak een nat randje, omdat de liner er net een beetje uitpiept na haar yoga oefeningen. Het is niet dat dan de hele deken nat wordt, het blijft beperkt tot die punt. Maar toch

Oh zo! Ik dacht, ook na ander bericht van iemand anders, dat het ging om plekken waar het irriteerde.

Ja, dat natte pubtje heb ik soms ook, maar dat zit hier niet tegen het paard aan dus vind ik niet zo erg dan. De liners vallen allemaal binnen de outdoordekens en dan is het alleen de achterkant en dan onderaan idd. Meestal omdat e zelf ergens in is gaan liggen :+ Maar liever die liner dan de outdoordeken die nat is haha. Daarom kan ik met de outdoor en met de liners dezelfde grammen maken want soms zijn ze ineens zeiknat omdat mevrouw in een plas is gaan liggen terwijl 95 procent van waar ze lopen droog is en ze expres de plas op zoekt......

Muze

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 21:36

Zijn er liners anders dan die van bucas zelf die fijn onder een bucas outdoordeken passen?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 22:07

MyWishMax: een oud stalgenootje van mij was altijd mega bezorgd dat haar paard het te koud kreeg. Zij deed een dekbed onder de deken en weet ik wat allemaal. Paard ging werkelijk iedere dag in een plas water liggen. Het dier probeerde haar gewoon te vertellen dat hij het veel te warm had :')
De dag dat ze er klaar mee was om elke keer die gore dekens te drogen en te wassen, kreeg het paard dus een andere (dunnere) deken op. Het liggen in de plassen was toen ook klaar, hahaha.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 23:47

Mag ik even klagen?

Ik word echt gek van webshops (Agradi) die in dit geval adverteerd met een Amigo deken en dan een foto erbij heeft met een RECHTE sluiting.. krijg ik vervolgens een V sluiting binnen..

Aaaaaarghhh, en dit is niet de eerste keer.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:03

xMyrth schreef:
MyWishMax: een oud stalgenootje van mij was altijd mega bezorgd dat haar paard het te koud kreeg. Zij deed een dekbed onder de deken en weet ik wat allemaal. Paard ging werkelijk iedere dag in een plas water liggen. Het dier probeerde haar gewoon te vertellen dat hij het veel te warm had :')
De dag dat ze er klaar mee was om elke keer die gore dekens te drogen en te wassen, kreeg het paard dus een andere (dunnere) deken op. Het liggen in de plassen was toen ook klaar, hahaha.

Hier is het niet vanwege te warm hebben hoor. En ook niet iedere dag. In de zomer met 30 graden gaat ze niet in de waterbak liggen,maar af en toe wil ze graag een modderbad.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:09

Wiwabalia schreef:
Mag ik even klagen?

Ik word echt gek van webshops (Agradi) die in dit geval adverteerd met een Amigo deken en dan een foto erbij heeft met een RECHTE sluiting.. krijg ik vervolgens een V sluiting binnen..

Aaaaaarghhh, en dit is niet de eerste keer.

Dat is inderdaad niet handig. Die zitten beide anders. Bij rechte sluiting moet ik een maat groter hebben dan de v-sluiting.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:12

Agradi heeft bij wel meer dingen geen kloppende foto of geen fotos van onderdelen die wel van belang zijn. En de omschrijvingen zijn soms ook echt extreem beperkt...

Ik heb wel eens een delen gezocht zonder bepaalde sluiting en de helft had gewoon de voorkant niet duidelijk op de foto en geen beschrijving van sluitingen. Terwijl die toch belangrijk zijn inderdaad!

Trouwens, ik zou contact met ze opnemen want je betaalt tegenwoordig retourkosten en dit is gewoon een fout van hen waardoor die terug moet.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:52

Even aangeven bij het retour sturen. Dan rekenen ze geen retourkosten. Doen ze niet moeilijk over.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:26

Ik heb hem toch maar gepast op mijn merrie, hij lijkt wel prima te zitten (waar dit vroeger niet het geval was, is een jonkie).

Amigo heeft nog maar weinig rechte sluitingen, veel is V tegenwoordig dus het zou mooi zijn als dit toch een uitkomst is.

En anders is het een duur gokje. :j