Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LisanneeD schreef:[ [url=m/DutJz4.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan tref je amigo deken zo aan, staartflap precies los op de naad... lange leve het linersysteem. dikkere liner er op en dunnere deken erover. Staat ze toch nog onder 300 gram nu maar met staartflap. Heb nog nooit een losse staartflap gehad. Eens kijken waar ik de deken laat repareren.
Daenerys schreef:MachoPablo schreef:Kom hier toch ff binnenvallen,
Ik ga toch twijfelen om over te stappen na 300 gram nu zo koud is ik twijfel elke x weer
Heeft nu 200 gram op
Mijn ongeschoren paard staat onder 200gr. Ik wilde afgelopen weekend wisselen naar 300gr omdat het zo koud zou worden.. Echter is hij al aan het ruien en voelt lekker warm aan, dus ik heb hem maar onder 200gr laten staan.
No_No schreef:Ik zou denken dat het wat strak zit. Maar ik ben er niet zo goed in om eerlijk te zijn.
De staartflap is netjes los geraakt! Kan wel weer vast gezet. Misschien de schoenmaker?
No_No schreef:Veulen84 wat vervelend! Wat doet de eigenaar er aan? Vergoed zij de kosten ook?
Veulen84 schreef:No_No schreef:Veulen84 wat vervelend! Wat doet de eigenaar er aan? Vergoed zij de kosten ook?
Nee, zij vind ze niet stuk. Onder het mom dat ik ze nog wel kan plakken met duktape of naaien. Maar ik baal gewoon. Mijn oudste merrie krijgt altijd de nieuwste dekens op omdat ze nooit wat sloopt. Dus die moeten nog mega lang mee en dan is geplakt met duktape niks.
Veulen84 schreef:Stal is vol. Dus er kan niks geschoven worden en ze wil niks aan de verzekering voorleggen... Dus ja, dan zit je vast.