Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flowq schreef:Hier 100 gram met daaronder een 100 en 200 gram liner. 400 is totaal dus en 150 gram hals.
Geschoren en 24/7 buiten.
Zijn er hier meer die wel eens 2 liners op elkaar leggen?
Flowq schreef:Hier 100 gram met daaronder een 100 en 200 gram liner. 400 is totaal dus en 150 gram hals.
lucky_chance schreef:Hoi, kom even binnenvallen!
Mijn pony heeft normaal een lichaamstemperatuur van 37 graden.
Hij staat momenteel onder een 200 gr deken en voelt goed aan. (Niet geschoren)
Vandaag gewoon als check even getemperatuurd en kwam uit op 38.3 graden, voor zijn doen aan de hoge kant. Hij mankeert verder niets, niet zweten en heeft goede eetlust e.d. Hij staat in een goed geventileerde stal met veel frisse lucht.
Kan het zijn dat de deken zijn lichaamstemperatuur zodanig beïnvloed? Hoor graag van jullie!
linnie050 schreef:Flowq schreef:Hier 100 gram met daaronder een 100 en 200 gram liner. 400 is totaal dus en 150 gram hals.
Ben ik ook benieuwd naar.
Ik heb 100, 200 en een 300 grams liner.
Hij staat nu onder een 300 grams.
[HAR] Vragen over de horseware duo liner
Hier een oud topic van mij staat het op pagina 7 of 8 wel uit gelegd het kan dus wel.
maar zelf nog niet geprobeerd.
Snap het zelf niet helemaal hoe je het aan elkaar plakt en dan nog door het ringetje heen.
Flowq schreef:linnie050 schreef:
Ben ik ook benieuwd naar.
Ik heb 100, 200 en een 300 grams liner.
Hij staat nu onder een 300 grams.
[HAR] Vragen over de horseware duo liner
Hier een oud topic van mij staat het op pagina 7 of 8 wel uit gelegd het kan dus wel.
maar zelf nog niet geprobeerd.
Snap het zelf niet helemaal hoe je het aan elkaar plakt en dan nog door het ringetje heen.
Ik heb zelf al geruime tijd 2 liners op elkaar, maar ik was benieuwd of meerdere dat doen. Ik heb nu nog maar de 100 en 200 op elkaar, maar straks wil ik de 200 met 400 combineren.
Zijn er mensen die dit ook doen? Ik heb 100 en 200, die ik samen combineer tot 300, en dan een 400.
Dat plakken op elkaar is heel erg simpel. Van de bovenste liner, plak je het flapje klittenband onder op het vaste klittenband van de onderste liner. Dan houd je dus het flapje klittenband van de onderste liner over. Die doe je door het ringetje en die plak je vervolgens op het vaste klittenband van de bovenste liber