Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pallatin schreef:Ik heb de Weatherbeeta comfitec high neck vandaag binnen gekregen, stof voelt goed stevig aan en mooi afgewerkt ook, ik hoop alleen echt dat ie past: dat tasje waar die deken in geleverd is is zo klein: daar krijg ik m nooit meer in
MyWishMax schreef:Pallatin schreef:Ik heb de Weatherbeeta comfitec high neck vandaag binnen gekregen, stof voelt goed stevig aan en mooi afgewerkt ook, ik hoop alleen echt dat ie past: dat tasje waar die deken in geleverd is is zo klein: daar krijg ik m nooit meer in
Dat denk ik zo vaak, ook bij grotere tassen. Hoe past dat?! En waarom krijg ik het er nooit meer in. Bijna alsof ze vacuüm getrokken zijn om erin te passen hahah
SharonIndezz schreef:Dat is echt per paard verschillend, ik doe dat puur op gevoel, kijk niet naar de grammen eerlijk gezegd, heeft paard het warm, krijgt ze dunnere deken, heeft ze het koud krijgt ze een dikkere deken (of liner)
Vanuit mij nog een vraag, iemand die weet of de horseware liners ook passen onder een Lemieux regendeken? Ik heb een deken gezien van Lemieux die ik misschien wil aanschaffen, maar als de liners er niet onder passen, ga ik toch weer een horseware deken halen
Pallatin schreef:En of je scheert of niet. Die van mij scheer ik nooit omdat hij tot nu toe nooit een hele dikke vacht heeft aangemaakt (gelukkig). Hij staat wel in een stal met uitloop en gaat bij rotweer niet snel binnen staan. Ik houd als vuistregel aan dat als het overdag structureel onder de 10 graden blijft en ‘s nachts richting de 5 gaat hij een ongevoerde regendeken op krijgt en dan met verschuiven van 5 graden kouder eventueel 100 gram. Dat is met een enkele uitzondering dan het warmst wat hij op heeft. Ik voel regelmatig en kijk gewoon goed want het is idd zo verschillend per paard
Pallatin schreef:ellepel schreef:Pallatin,is prima
Hier de foto’s, ben benieuwd naar jullie meningen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vond deze foto
[ Afbeelding ]
ook nog; de Rhino die ik al heb: ter vergelijk
MarjanB schreef:ellepel schreef:Pallatin,is prima
[/quote
Hier de foto’s, ben benieuwd naar jullie meningen
[ Afbeelding ]