Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tineke90 schreef:Ik heb een horseware deken met het liner systeem en ook waar je een hals aan kan maken. Alleen dan heb je 4 klittenbanden aan de hals die je vast moet maken. Er zitten er 2 boven aan maar aan dat klittenband zitten steeds plukken manen waardoor z'n manen daar helemaal weg gaan. Weten jullie iets wat ik daar aan kan doen?
Tineke90 schreef:Ja die zitten we goed maar precies die hoekjes daar zitten steeds haren aan.
flappie28 schreef:Nu op stal even lekker zonder en morgen met fleece regendeken om de hele dag naar buiten, 200 gram wordt hij nu veel te warm onder. (hele hals geschoren en buik) Eind van de week als het overdag niet in de dubbele cijfers gaat qua temperatuur kan hij de 200 wel weer op.
Sappos schreef:Hij heeft vandaag al een schep geweekte Equifyt Zupa (grasbrok, bietenpulp, lijnzaanbrok) + een schep Equifyt Junior gehad en 's avonds nog 3/4 schep Junior. Paardje is slechts 1.07. Zat idd ook te denken aan luzerne erbij. Olie is idd een goede tip. Ik ben bang dat hij niet genoeg ruwvoer krijgt. Hij staat met 5 andere pony's, dieren met een uitgesproken mening en hij is zelf wat timide. Er hangt een slowfeeder van zo'n 3 meter lang. Daarnaast nog 3 speciekuipen met kuil. Toch had hij vanochtend een opgetrokken buik en mijn andere pony niet.