Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bud_gloor schreef:nog steeds mijn 550 grams!

McLaren schreef:Momenteel een waterdichte 380 gram op ongeschoren pony
Als het weer 's nachts wat warmer wordt ga ik terug naar een 150 gram met daarover een regendeken, dan hoef ik namelijk voor de nacht en overdag geen verschillende dekens om te doen. In feite hoeven ze natuurlijk helemaal geen deken op, ook niet als het koud is. Ik heb toch het idee dat ze minder in het haar komen met een deken op, vandaar dat ik dat wel doe
Helder licht
Ezumii schreef:McLaren schreef:Momenteel een waterdichte 380 gram op ongeschoren pony
Als het weer 's nachts wat warmer wordt ga ik terug naar een 150 gram met daarover een regendeken, dan hoef ik namelijk voor de nacht en overdag geen verschillende dekens om te doen. In feite hoeven ze natuurlijk helemaal geen deken op, ook niet als het koud is. Ik heb toch het idee dat ze minder in het haar komen met een deken op, vandaar dat ik dat wel doe
Helder licht
![]()
Dat is toch de reden dat íedereen een deken op doet, niet omdat ze het anders koud hebben hoor
Helder licht
< je krijgt hem terug
Sniesjuhh schreef:Hmm... wij zijn vorige jaar voor het eerst begonnen met dekens, ongeschoren. Omdat we er helemaal geen ervaring mee hebben gehad heeft hij tot nu toe alleen nog onder een regendeken gestaan en als het kouder is een fleecedeken met regendeken maar stond de volgende morge nat van het zweet... Maar als ik al die grammen zo hoor, kan ik volgend jaar wel wat gaan verhogen!