Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb er toch nog een hoop gevangen
. De laag dooie dazen werd steeds dikker. Ik heb van de week het geheel ietsje hoger gehangen en de bal weer ietsje lager uit de rok en heel het ding verzet want ik moest mijn wei weer anders indelen. De bal wordt alleen nu niet echt warm door mijn licht en wind dichte stofje van de rok maar als ik er zin in heb zoek ik van de winter daar iets anders voor. Als de bal goed warm wordt zal hij zeker beter werken.
want bij de een zat heel haar hoofd vol, was gewoon zielig, ze stond maar te schudden. Zo'n hoofddoekje helpt dan wel. Dus jah ben je bijna van de dazen af en dan heb je die vervelende rotvliegen weer....
Dus branki heb ik ze toch de goede kant op gestuurd en hebben ze je huis gevonden. Ben wel blij dat de dazenperiode voorbij is en kunnen dus weer lekker rijden. Dinopino schreef:In het grote veld heerlijk kunnen rijden. Dus branki heb ik ze toch de goede kant op gestuurd en hebben ze je huis gevonden.
!
.
Daar kun je heen rijden zonder trailer. Dinopino schreef:5 km van je huis. Die opmerking was niet bedoeld om me jaloers te maken.Daar kun je heen rijden zonder trailer.
Dinopino schreef:Ach is ook weer een leuke reden om naar nederland te gaan. Hier gooien ze de ruiterwegen vol met stenen. Van onderen stenen en van boven dazen.
Toevallig was ik daar dit jaar op vakantie. Voor jouw slechts 40 minuten voor mij anderhalf uur.
*

.
, veel beter als die stenen
!