Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JewelFamke schreef:Zijn hier ook bokkers met een A-ponytje die geschoren is?
Jewel is er vandaag net helemaal uitgehaald. Ze staat nu lekker op het land met een warme deken op, lijkt prima te gaan.
Alleen wil misschien toch een hals voor 's nachts, enig idee waar ik die kan vinden in de juiste maat?

Op 2 benen en half hoofd na 

paar posts hierboven. wendy_unique schreef:Ik heb een vraagje over scheren
Ik wil graag mijn fjord ook laten scheren maar dan het liefst helemaal met een figuurtje op dr kont. Maar ze is nog nooit eerder geschoren en het is al koud geweest en zo. Dus ik vraag me af of het nu nog wel kan? Ze krijgt dan een 300 grams deken op.

heeeeeeel licht is hij en ze kont is bijna wit, maar ik zet er nog wel een keer een foto bij
mijnes staat dag en nacht op stal, nu met 300grams.. maar als het echt gaat vriezen krijgt hij er eentje van 150 grams onder..
hij is gewoon leker helemaal kaal, ook z'n benen en ze hoofd zijn helemaal geschoren. eerst wou ik z'n hoofd tot z'n kaaklijn en geen benen geschoren, maar sandra had dat perongeluk gedaan.. nouja zo is het ook wel mooier hoor
wendy_unique schreef:Ik heb een vraagje over scheren
Ik wil graag mijn fjord ook laten scheren maar dan het liefst helemaal met een figuurtje op dr kont. Maar ze is nog nooit eerder geschoren en het is al koud geweest en zo. Dus ik vraag me af of het nu nog wel kan? Ze krijgt dan een 300 grams deken op.

Ilse schreef:Ik ga maandag dan eindelijk mijn pony scheren, hebben jullie nog tips waar ik op moet letten? (lang geleden dat ik zelf geschoren heb)
Voor de zekerheid geef ik hem wat tranqigel, dat heeft hij vorig jaar ook gehad en dat ging prima. Wilde eigenlijk zonder sedatie scheren omdat ik hem ook makkelijk op kan scheren, maar wil geen onnodige risico's lopen.
Hoeveel treepjes geven jullie van de tranqigel? Hij hoeft nl. niet helemaal stoned te zijn.
Ook wil ik een figuurtje, wat is nou leuk en apart? Hartje vind ik afgezaagd, playboybunny ook, maar wat dan wel?
Laat je gaan zo ik zeggen

Toad schreef:Moeten paarden met een zeer laag streepmodel een deken op?