Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tine10 schreef:Volgens mij is de sneeuw eind november ergens gekomen, maar daarvoor zaten we volgens mij al 1 of 2 weken met vorst.
rachel_j schreef:bij ons is nu het bovenlaagje van de bak ontdooit, net voor de vorst hebben we hem nog helemaal mooi gevlakt....wat denken jullie?
zou ik voorzichtig kunnen longeren of zou het risico nog te groot zijn?
(wil zo graag weer iets kunnen doen!)
rachel_j schreef:bij ons is nu het bovenlaagje van de bak ontdooit, net voor de vorst hebben we hem nog helemaal mooi gevlakt....wat denken jullie?
knollentuin schreef:rachel_j schreef:bij ons is nu het bovenlaagje van de bak ontdooit, net voor de vorst hebben we hem nog helemaal mooi gevlakt....wat denken jullie?
ik zou in zo een geval nog niet longeren,de onderlaag is te hard en glad,als ie dan een sprint of jihaa geeft glijdt ie uit. ik zou er lekker op gaan zitten en flink stappen en gecontroleerd drafje proberen