Nadya schreef:Snap ik. Ik zou willen dat we er eentje mochten bouwen daar, maar het mag niet.
Nou ja, je zei toch dat je allemaal bos enzo hebt daar? Kunnen ze ook wel redelijk schuilen denk ik.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Nadya schreef:Snap ik. Ik zou willen dat we er eentje mochten bouwen daar, maar het mag niet.

_rosita_ schreef:Wat een stel malloten zijn we toch eigenlijk he
Slecht slapen en wakker liggen om onze knollen, terwijl die erbij staan alsof ze niet eens doorhebben dat het slecht weer is

Dusse zo gek was het niet de mensen de DB belden hahaha
Emilia schreef:Udella schreef:Dan moet je dat erbij zetten..
En dan als nog, als een paard moest kiezen voor een stal of een weide en het regent eventueel, dan gaat het paard 9 van de 10 keer echt wel naar de wei.
En hoe moet ik het opvatten dat als paarden met hun kont tegen de regen op een kluitje gaan staan? Vinden ze het dan nog prettig?

Van mij mogen ze ook omwaaien , ze zoeken het maar uit , schuilen kunnen ze dus ik slaap heerlijk
Maar ben blij dat mijn haf buitenkomt ipv op de stal aangezien ik geen paddock/bak heb
op een weiland te komen bezoeken. Trek je rubberlaarzen aan en kom eens kijken. Het is wel een wandeling van ca. 1 km.
), dan kun je zien hoe vrolijk hij komt aangerend. Staartje in de lucht, nou, die heeft het heeeeeeeeel errug slecht, hoor.
Staan wel met de kont in de wind maar hebben iig lekker kunnen rennen. Heb liever dat ze zielig buiten staan dan een hele dag zielig binnen staan. Bij ons is het voorste gedeelte in de wei wel blub omdat ze daar altijd staan te wachten om naar binnen te kunnen. Ook hebben we een schuilcontainer waar ze dus nooit staan. Is denk ik veel te 'menselijk' voor ze