Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
judith_cloud schreef:Ik had nog een vraagje, ik heb een waterdichtedeken 250 gr. En een onderdeken 250 gr. Nu kan er eventueel een zweetdeken nog onder. Maar ik heb ook nog een waterafstotende deken 200/250 gr.
Is 500 gr genoeg in de winter (onderdeken+ waterdichte deken) Of er toch nog maar een dekentje bij? Is een waterafstodende deken te gebruiken eventueel als onderdeken/tussendeken. En 3 x een 250 grams deken op, is dat niet te zwaar?
Subalia schreef:Ik zelf heb ook veelste veel dekens![]()
- 1 tussendeken 150 grams
- 2 winterdekens 500 grams
- 4 zomerdekens
- 1 wollendeken met hals
- 1 fleece deken
- 1 cooler
- 1 ongevoerde regendeken ( een hele leuke turquase met druppels er op)
- 1 vliegendeken met los hals stuk en los hoofd stuk
- te veel uitrijdekens voor elk setje 1 uhm...dat zijn er 9 + een regen uitrijdeken 10 in totaal dus
Veder heb ik ook nog een trailer set die bestaat uit: transpartbeschrermers, winterdeken, zomerdeken, zweet/show deken, vliegendeken en een halster
Wow ik wist niet dat ik zo veel had. Het is achtelijk veel nu ik het zo zit te bekijken![]()
Maar ja ik gebruit ze wel allemaal.![]()
judith_cloud schreef:Ik had nog een vraagje, ik heb een waterdichtedeken 250 gr. En een onderdeken 250 gr. Nu kan er eventueel een zweetdeken nog onder. Maar ik heb ook nog een waterafstotende deken 200/250 gr.
Is 500 gr genoeg in de winter (onderdeken+ waterdichte deken) Of er toch nog maar een dekentje bij? Is een waterafstodende deken te gebruiken eventueel als onderdeken/tussendeken. En 3 x een 250 grams deken op, is dat niet te zwaar?