Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bonnelover schreef:Lijkt wel of de KNHS zich hier ook weer eens niet zijn vingers aan wil branden. Ik zou ook willen dat kosteloos afbellen verplicht zou moeten zijn boven de 30 graden.
FriesWytske schreef:Eigenlijk zou de KNHS direct moeten zeggen boven de 28 graden, worden alle wedstrijden afgelast. Nu leggen ze de verantwoordelijkheid bij de organisatie neer.
Is inderdaad ook niet leuk voor de jury om nu in een hete auto te zitten. Zal het beoordelen ook moeilijk voor ze maken. Omdat ze van de warmte moe worden. En dan minder goed gaan beoordelen. Wat heel logisch is, volgens mij.
Ze hebben hier in de buurt niet voor niks het middagprogramma van de Boerenbruiloft afgelast. Puur uit welzijn voor paard en mensen die ermee bezig zijn.
. Tja, in mijn ogen hoort er hier maar 1 zijn verantwoordelijkheid te nemen. En dat is de overkoepelende organisatie. Daar betalen wij genoeg voor als wedstrijdrijders. Laat ze er daar nu ook maar wat voor doen. Het hitteprotocol wordt niet voor niks uit de kast gehaald. Ze wijzen steeds met de vingers naar anderen. Maar nemen zelf niet de beslissing. Nibbit schreef:Het is maatwerk denk ik, al zou de KNHS de regels iets duidelijker kunnen stellen het blijft nu vaag.
Ik denk dat de ruiters nu het risico dragen, ik denk ff hardop maar 50/50 zou ook nog een optie zijn wat mij betreft?
Oh en de jury en schrijfster zitten in de brandende zon in de auto, kan toch eigenlijk ook niet..
FriesWytske schreef:Dan anders gezegd. Als het hitteprotocol in werking wordt gezet. Moet de KNHS ook alle wedstrijden niet meer door laten gaan.
FriesWytske schreef:Dus jij wilt de verantwoordelijkheid net als de KNHS bij de organisatie en de deelnemers neerleggen. Tja, in mijn ogen hoort er hier maar 1 zijn verantwoordelijkheid te nemen. En dat is de overkoepelende organisatie. Daar betalen wij genoeg voor als wedstrijdrijders. Laat ze er daar nu ook maar wat voor doen. Het hitteprotocol wordt niet voor niks uit de kast gehaald. Ze wijzen steeds met de vingers naar anderen. Maar nemen zelf niet de beslissing.
Anoniem schreef:FriesWytske schreef:Dan anders gezegd. Als het hitteprotocol in werking wordt gezet. Moet de KNHS ook alle wedstrijden niet meer door laten gaan.
Ik heb aankomend weekend een sgw in zeeland. Verwachte temp is 23 graden. Bij mij thuis in het zuid oosten word het 34. Dus dat nhp geld ook niet voor alle plekken.
Anoniem schreef:FriesWytske schreef:Dan anders gezegd. Als het hitteprotocol in werking wordt gezet. Moet de KNHS ook alle wedstrijden niet meer door laten gaan.
Ik heb aankomend weekend een sgw in zeeland. Verwachte temp is 23 graden. Bij mij thuis in het zuid oosten word het 34. Dus dat nhp geld ook niet voor alle plekken.
Debbie schreef:Debbie schreef:Hier in het dorp vrijdag een grote marathon (mennen) met behoorlijke hindernissen door het hele dorp, parcours is zo'n 16km met 11 hindernissen. De voorspelling hier voor vrijdag is 32 graden.. ben benieuwd wat ze doen. Er starten zo'n 150 aanspanningen dus alles naar de vroege ochtend of avond verplaatsen is ook heen optie..
Al vind ik het uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de ruiters/menners zelf om te beslissen of je wel of niet start..
Bedoel je driezum? Ik wacht ook af, vind het niet kunnen eigenlijk[l
Klopt! Inmiddels geeft weeronline zelfs 33 graden aan