Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

is best fris nu buiten. Gypsy schreef:Maar waarom zou je paard een maand geleden wel een deken nodig hebben bij 0 tot 5 graden s'nachts en nu opeens niet meer? Het is s'nachts nog steeds dezelfde temperatuur hoor.
Gypsy schreef:Ik schrik eigenlijk van de hoeveelheid mensen hier die niet gewoon even wisselen, maar hem helemaal af doen of helemaal op houden.
In de nachten zit het gewoon nog tegen het vriespunt aan, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dan nu hup die 300 gram eraf te halen en haar zo te laten staan.
Overdag kijk ik momenteel s'ochtends even, tot nu toe meestal af of nog een regendekentje.
ik begin om 7:30 met werken de stal eigenaar ziet me aankomen voor het voeren....
Gypsy schreef:Maar waarom zou je paard een maand geleden wel een deken nodig hebben bij 0 tot 5 graden s'nachts en nu opeens niet meer? Het is s'nachts nog steeds dezelfde temperatuur hoor.
c_alsemgeest schreef:Gypsy schreef:Maar waarom zou je paard een maand geleden wel een deken nodig hebben bij 0 tot 5 graden s'nachts en nu opeens niet meer? Het is s'nachts nog steeds dezelfde temperatuur hoor.
In de nacht staan veel paarden binne n en overdag buiten denk ik? Bij ons koelt de stal ook niet heel erg af in de nachten.