Yvank_ schreef:Maar uiteindelijk goedkoper wat ze gaan veel langer mee dan een simpel goedkoop lor.
Geloof ik meteen, maar met investeringen als tandarts, osteo, zadel etc is het spaarpotje een beetje uitgeput Toch maar goed tweedehands zoeken.
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
MoniekV schreef:_Hinneke schreef:@novel, hoe heten die dekens, dan kan ik dat even opzoeken. Bedankt!
http://www.paardendrogist.nl/product/11 ... 6101/26136
http://www.paardendrogist.nl/product/11 ... 6102/41330
Capriootje schreef:Ik heb ook gekeken voor de rambo omdat de amigo echt te krap op z'n borst is geworden maar ben bang dat hij met z'n gevoelige huidje niet tegen de stof kan. Iemand nog een andere optie voor een breed paard?
TinkerTreas schreef:Voor mijn nieuwe paardje wil ik een goede regendeken aanschaffen. Ik heb haar sinds februari, toen stond ze onder een hh maar daar kreeg ze schuur plekken van.
Voor mijn oude paardje had ik een Amigo, deze beviel super zowel kwa pasvorm als kwa waterdichtheid. Maar mijn vorige paardje was veel smaller dan Sally.
Sally is kwa bouw en maat een beetje type welsh cob. Heeft de Amigo kans van slagen volgens jullie?
Het liner systeem lijkt me ook ideaal namelijk.
_Nynke schreef:Hoi!
Ik ben met mijn fries verhuisd naar een stalling met binnenbak en nu kan ik dus ook in de winter prima doortrainen. Wat dus ook betekent dat ik dekens moet gaan aanschaffen omdat een lange vacht gewoon niet zo praktisch is met rijden in de winter..
nu heb ik 0 verstand van dekens en ik zou niet weten waarmee en hoe en wanneer überhaupt ik ermee moet beginnen. Paard heeft ook nog nooit echt een deken opgehad, alleen bij de handelaar maar dat was hooguit 3 weken en was in april.
Iemand tips? In de winter komen de paarden hier als het even kan gewoon op de wei en anders in de paddock.
Nu zat ik dus te denken, een wollen deken ademt nog wel redelijk maar die wordt superzwaar als die nat wordt.. maar een regendeken is gewoon erg warm op stal.. dus ik zie door de bomen het bos niet meer
_Nynke schreef:Hoi!
Ik ben met mijn fries verhuisd naar een stalling met binnenbak en nu kan ik dus ook in de winter prima doortrainen. Wat dus ook betekent dat ik dekens moet gaan aanschaffen omdat een lange vacht gewoon niet zo praktisch is met rijden in de winter..
nu heb ik 0 verstand van dekens en ik zou niet weten waarmee en hoe en wanneer überhaupt ik ermee moet beginnen. Paard heeft ook nog nooit echt een deken opgehad, alleen bij de handelaar maar dat was hooguit 3 weken en was in april.
Iemand tips? In de winter komen de paarden hier als het even kan gewoon op de wei en anders in de paddock.
Nu zat ik dus te denken, een wollen deken ademt nog wel redelijk maar die wordt superzwaar als die nat wordt.. maar een regendeken is gewoon erg warm op stal.. dus ik zie door de bomen het bos niet meer