vuurneon schreef:Wij hebben heel veel overlast van wippende duiven, ook écht niet tof. Stelletje oversekste beesten. Liever een vieze mot, die hoor je niet
Heb weleens een setje op mijn schutting gehad. Daar heeft poeslief voor het raam smakelijk naar zitten kijken. Bij de paarden zitten twee setjes, het ene setje heeft voortdurend echtelijke ruzies en slaat elkaar met de vleugels de boom uit, bij het andere setje heeft de vrouw telkens hoofdpijn. Is echt te hilarisch om naar te kijken.
Bij mij hebben merels het een beetje verkl***t. Wat kunnen die dingen bléren zeg. Zien ze iets wat ze niet bevalt is het gelijk 'YEPYEPYEP' en alle andere vogeltjes maar wegjagen. Flutvogels.
Motten vind ik dan ook weer wat minder, maar dat is omdat poeslief die mee naar binnen neemt om mee te spelen. En dan kan ik overal mottenlijken vandaan vissen...
Zag vandaag wel een wolfsspinnetje die wel erg groot was uitgevallen, en inderdaad ook vrij veel mieren, met en zonder vleugels, maar voor de rest nog geen enorme beesten gezien.
Meer bijen en vlinders is dan weer wel leuk nieuws!

de één nog lelijker dan de ander! Die TOR!!

. Ik wilde gisteren m'n paard buiten zetten, we lopen samen richting de weide en opeens viel er letterlijk een levende duif uit de boom waar wij langs kwamen lopen. Beest viel gewoon uit de boom.
Helaas heeft 1 ei het overleefd en hadden wij paar maanden een jonge duif met z'n ouders vlak voor het slaapkamer raam... echt heerlijk...
nog nooit zo vaak gestoken.