Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ben er vamiddag nog even geweest en ze trekken het goed hoor. Ze staan nu achter dat ene boompje maar ze grazen ook wel eens een stukje. Yelizaveta schreef:Ik heb mijn paard juist de schuilstal binnengeduwd, madam stond drijfnat in de gietende regen en wind..
Het valt mij op dat ze een beetje trilt, is dat omdat ze het koud heeft of ? Dekens heb ik niet liggen
View My Video
Als ze nu binnen staat zal wel snel stoppen met trillen waarschijnlijk.Koper schreef:Regendeken d'r op en extra hooi, aangezien het gras beperkt is. Regendeken natuurlijk alleen voor paarden die dat nodig hebben, zoals die van mij.
Ze is uiteraard al erg natgeregend dus kun je daar niet zomaar een regendekentje overheen gooien lijkt mij? Heb haar niet zien trillen en ze kwamen ook gewoon naar het hek toe toen ik ze riep. Katyatje schreef:Trillen doen ze om warm te krijgen/blijven. Je paard is het dus zelf aan het regelen.Als ze nu binnen staat zal wel snel stoppen met trillen waarschijnlijk.
Ik zou er zeker geen regendeken op leggen! Paard is nat nu. Als je er iets op legt hoe gaat het water dan verdampen? Hooi geven is wel een goed idee.
Mijn paard blijft 24/7 op de wei met schuilstal. Als het regent gaat ie niet vaak binnen staan, als het heel warm is wel. Vooral tegen de vliegen en dazen. Misschien is ie vandaag ook wel binnen gaan staan, het was wel erg nat natuurlijk.
En dekens heb ik toch niet Lianne schreef:Koper schreef:Regendeken d'r op en extra hooi, aangezien het gras beperkt is. Regendeken natuurlijk alleen voor paarden die dat nodig hebben, zoals die van mij.
Een shetje zou dus gewoon buiten kunnenblijven met dit weer? Ben zo enorm aan het twijfelen vandaagZe is uiteraard al erg natgeregend dus kun je daar niet zomaar een regendekentje overheen gooien lijkt mij? Heb haar niet zien trillen en ze kwamen ook gewoon naar het hek toe toen ik ze riep.
Koper schreef:Katyatje schreef:Ik zou er zeker geen regendeken op leggen! Paard is nat nu. Als je er iets op legt hoe gaat het water dan verdampen? Hooi geven is wel een goed idee.
Wat dacht je van een goed ventilerende regendeken?
En ik ken het paard in kwestie niet. 
Emita schreef:Mijn paard staat ook 24-7 buiten in een groep, en hij is de enige die keihard naar de schuilstal rent als het gaat regenende rest van de groep blijft lekker staan grazen. Maar mijn paard is gewoon een watje
Gister de 12uur non-stop regen goed doorstaan en paardjes lekker warm en droog binnengehaald. Vandaag na 6u non-stop-nog-veel-meer-regen binnengehaald, dekens nog altijd droog aan de onderkant, maar alle paarden bibberen als een rietje ...
De koude wind was er teveel aan vermoed ik...