Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gr_roos schreef:spicegirl schreef:wellicht 39. zit nogal een verschil in. maar goed, als het je niets kan schelen, is dat prima (voor jou )
Hier aan de kust wordt dat niet gehaald en al was dat wel zo, ik heb ze liever buiten in de wind dan in een broeikas stal. Nu hebben die van mij bomen, maar meestal staan ze in de volle zon, ook met 35+ graden.
Beetje kort door de bocht om te melden dat mensen die hun paarden niet binnen zetten niet om het welzijn van hun paard geven.

Shirley schreef:Daar ga ik ook vanuit, Spicegirl
Zie het ook aan de dieren, er is er geen eentje die vrijwillig in de zon gaat staan, alles staat in de schaduw of binnen !

.
Shirley schreef:Daar ga ik ook vanuit, Spicegirl
Zie het ook aan de dieren, er is er geen eentje die vrijwillig in de zon gaat staan, alles staat in de schaduw of binnen !

Piekosjj schreef:Shirley schreef:Daar ga ik ook vanuit, Spicegirl
De mijne. 1 plek van 2 meter zon in het weiland en daar staat mijn pony in
Heb hem lekker afgespoeld, en daarna laten rollen in de bak waarna hij (erg verstandig) zich niet heeft afgeschud. Natuurlijke zonnebrand