Loes'sCorner schreef:@odenxia in verschillende testverslagen uit Duitsland word aangegeven dat ze er niet meer uit een drinkbak met lepel ofzo kunnen drinken, dus je moet een waterbak ter beschikking stellen, logisch ook want de GreenGuard oaard is te groot voor een automatisce drinkbak.
Zou de gokm dus ook niet wagen en zeker niet met dit wer, mij viel ook op dat er hier in NEderland niets over word vermeld, in Duitsland dus wel
Die van mij drinken uit een waterbak/emmer.
Ik heb gisteravond de tweede reenGuard bestel bij de paardendrogist voor mijn fjord maat paard.
Had van een vriendin de ponymaat te leen, zij gebruikte hem ook altijd gewoon op haar Highland dus ook een grote pony, maar ik vind het een verschrikkelijk ding die maat pony, mss niet bij idd shetjes enzpo.
Maar hij eet ernaast, is erg onrustig, dus toen die van de haf omgedaan en meteen super, dus tot ik de niuwe voor hem heb splits ik ze even op de wei om en om emt het masker
Hoelang gaan jullie paarden eigenlijk met masker de wei op?
Ik had het al een beetje verwacht. Selectvracht was wel aan mn deur geweest gister om het pakket te bezorgen maar ik was werken dus helaas. Komen vandaag weer tussen 11 en 17 met pakket maar ook vandaag ben ik werken. Handig dit zeg. Nou ja ga wel even kijken of het wat word en anders haal ik een zachte die wel in de drinkbak past.