alleen als je niet in de bak kan rijden dan gooien we ze eventjes los, (als dat kan)
ik vindt het juist triest als paardjes 24/7 binnen staan,
en dan met mooi weer meteen weer aan het werk, dan kun je stellen dat dát arme paardjes zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Die van mij is nooit verkouden of ziek geweest). Voordeel van de dekens vind ik wel dat ze elkaar minder kunnen beschadigen en ze lekker schoon blijven. De mijne heeft meerdere littekens en loopt er meestal bij als een varken maar goed, het hoort er allemaal bij. 
Overigens als ik aan het rijden ben en het gaat dan regenen, dan maakt het me niet uit en train ik gewoon door.
.
.
Met de sneeuw ben ik wel naar een binnenbak in de buurt gegaan, maar op dit moment wordt onze eigen binnenbak gebouwd. Ik denk dat er veel mensen zijn die hier gebruik van gaan maken, ik ben er nog niet uit, we hebben voldoende mogelijkheden op te rijden. Is de buitenbak te nat? Dan rijd ik gewoon op het grote grasveld.
) maar als iemand anders de paarden binnenzet en ik weet dat mijn paard al de hele dag in de zeikregen staat dan ga ik zelf langs om hem binnen te zetten en even te helpen..
)piezze schreef:Ik ben ook zon dierenbeul die in de regen gaat rijden of longeren. Bij ons staan er 2 paarden zonder dek, waaronder de mijne de rest staat te rillen onder 1 of meerdere dekens(Die van mij is nooit verkouden of ziek geweest). Voordeel van de dekens vind ik wel dat ze elkaar minder kunnen beschadigen en ze lekker schoon blijven. De mijne heeft meerdere littekens en loopt er meestal bij als een varken maar goed, het hoort er allemaal bij.
vooral bij witte paarden... toen ik een wit paard verzorgde was het in de winter zo fijn dat als de deken af ging in stal om te poesten ze bijna helemaal wit was:P