Vorige week begonnen bij de twee paardjes die een deken op hebben de haren al los te komen en ik merkte gisteravond dat ze bij niki ook loskwamen ;] dus dat word weer een hoop poetsen (:
Ik merkte het vandaag bij mijn pony, vooral op haar hoofd en hals! Ben er wel blij om eigenlijk, dan is ze voor mijn planning qua wedstrijden weer lekker glad
_Dune_
Geplaatst: 05-02-11 18:44
Mijn paard is ook alweer een klein weekje bezig met verharen. Vorig jaar was hij heel laat, dit jaar is hij er op tijd bij.
Sinds vorige week is mijn Welsh Cob aan het verharen. Nog niet extreem. Mijn shet verhaart nog helemaal niets. Ze zit zo dik in het haar dat ze na 10 min longeren al nat is. Zit te denken om haar gedeeltelijk te scheren.
barbar
Geplaatst: 09-02-11 21:18
die van mij verhaard eigenlijk nog helemaal niet, ja een beetje op zijn hoofd
bij mijn shetlanders werken die furminator dingen echt niet..
Janine001
Geplaatst: 09-02-11 21:25
Mijn haflinger is ook alweer 2 dikke weken aan het verharen, je kan blijven borstelen
Boktpony
Geplaatst: 09-02-11 21:26
Hier komt het er nu ook met bossen tegelijk van af! In de wei heb ik nu meerdere wit behaarde plekken Maar 1 van mijn pony's die toch al niet echt dik in het haar zat houd haar jas nog stevig aan
Anoniem
Geplaatst: 09-02-11 21:29
Zondag merkte ik dat mijn BWP ook begonnen is om subtiel haar jasje om te wisselen. Verbazend genoeg had ze in het najaar niet zoveel wintervacht, vooral in de oksel, op d'r billen achteraan, op de borst, hals en onderkant buik. Alle plekken waar geen deken zit, hoewel ze tot de sneeuwperiode geen dek heeft opgehad (en wel l in wintervacht stond)
Die lange haren lossen nu, maar niet in hele grote bosjes. Best wel handig poetsen zo