Fransje_70 schreef:Jeetje wat een raar topic. Als je het zo goed voor mekaar hebt als 'enorm ervaren paardenhouder die de seizoenen kent' dan lees je toch niet de klaagtopics. Waarom nou weer zo afgeven? Sommige mensen zitten wel met handen in het haar, vanwege allerlei redenen die jij niet kan voorzien TS. En dat hoeft helemaal niet met onkunde te maken te hebben. En je hebt altijd mensen die anders met paarden omgaan (en soms ook niet met het welzijn van paard voorop maar die heb je ook in de zomer).
Maar hierbij feliciteer ik TS en meteen alle andere mensen die ook zo fantastisch bezig zijn met hun paarden in de sneeuw en kou zonder één enkel probleem of klacht
Helemaal mee eens!

Laat mij nu maar even lekker klagen en de rest van het jaar genieten van paardjes aan huis

en omdat het nu zo extreem is gaan we om de dag met de trailer naar de binnenbak 1 km verderop. Het is echt niet te rijden over de weg met de paarden onder de man want het gangetje is te smal en dan die auto's die zo hard rijden ondanks dat de sneeuw aan beiden kanten ligt. Durf ik niet. Dus creatief gedacht. Omdat ik het zo'n toestand vind met die trailer voor een uurtje rijden rijden wij nu om de dag
Heb wel veel sneeuw rondom container geruimd en al een emmer zou gestrooid.