Met goed verzorgd bedoel ik dan: voer, water, onderdak, weidegang en sociaal contact. Met aai over de bol. Onze staleigenaar 'straalt Bowie altijd in', geweldig is dat. Dan left hij een hand tussen zijn ogen en mummelt vanalles in een onverstaanbaar Limburg dialect. En dan doet Bowie zijn ogen dicht van genot!
Neen, die mist mij echt niet als ik een dagje niet kom! Ik mis hem merr dan hij mij.....
) Maar als je vol pension hebt en je er toch wat tegenop ziet dan kun je best eens een dagje overslaan en iemand anders vragen voor je uit te mesten.

Ik ga
Wrs ben ik in jouw ogen (en dat van enkele anderen hier) niet eens een paard waardig omdat ik niet elke dag 3 keer langs kan gaan. Omdat ik hem op volpension heb staan en niet eens zelf voer. Omdat ik een kolere dag in het jaar besluit niet te gaan omdat het te GEVAARLIJK is op de weg om te gaan! Omdat ik 2 kids heb, een heel huishouden, een baan en dus gewoonweg niet te hele dag de tijd heb om langs te gaan. Oja, ik moet daar natuurlijk tidj voor MAKEN...