Zo gaaf!!! ik ben ook nog op zoek naar aparte scheerpatronen, dus bijv. zebra/tijger etc. Wie heeft er een voorbeeld, dan ga ik mijn paard ook zo scheren....
ik had op google al wel iets gevonden, maar was niet echt een duidelijk voorbeeld en niet het resultaat wat ik zou willen hebben. Dus....mensen?? ik hou van apart
hahaha ik scheer zowiezo niet helemaal hoofd laat ik zowiezo zitten hier kan ik niet met de scheermachine bijkomen zonder dat ze gesedeerd is...Het gaat trouwens om een paar dan 1.67. Ik laat altijd een kleine pad zitten dus dat is geen probleem. Deze kan uiteraard ook een andere vorm hebben (bijv. een pad in de vorm van een wolk ofzo)... Lijkt me niet dat ze daar veel van merken. Zolang het tuig maar niet schuurt. Ik scheer trouwens omdat ze dik in haar haren komt, maar ik op dit moment niet serieus genoeg rij om haar helemaal te scheren. Ook vind ik het altijd handig om mijn scheerkunsten uit te breiden
Ik hou dit topic ook in de gaten! Dais had vorig jaar een hartje (saai ja.. ik weet het...). Na het lezen van dit topic ga ik voor 'The beach'
Nee hoor, misschien het kroontje..
Mijn verzorgster en ik maken altijd het geintje dat als Dais een mens zou zijn, ze een 15-jarig, hoogblond, slank, arrogant pubermeisje zou zijn met veel make up, hakken en een grote zonnebril (incl Bling Bling..). Wat voor vormpje past daarbij?