Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Goed gedaan!
garny95 schreef:die is inderdaad opgeknapt, mijn arabier had dezelfde problemen met zijn vacht rond zijn 22 ste en die scheerde ik ook, ook hij was ooit eens bevangen geweest, verder had hij cushing en is daar uiteindelijk ook aan doodgegaan, hou hem in de gaten met de suikers en wees behoedzaam op de symptomen van cushing.
Verder ziet hij er nog heel knap uit voor zijn leeftijd.

Suzanne F. schreef:garny95 schreef:die is inderdaad opgeknapt, mijn arabier had dezelfde problemen met zijn vacht rond zijn 22 ste en die scheerde ik ook, ook hij was ooit eens bevangen geweest, verder had hij cushing en is daar uiteindelijk ook aan doodgegaan, hou hem in de gaten met de suikers en wees behoedzaam op de symptomen van cushing.
Verder ziet hij er nog heel knap uit voor zijn leeftijd.
Ik heb inderdaad ook een idee dat dit met elkaar te maken heeft. Met Cushing gaat de vacht krullen toch? Ik vermoed wel dat er iets niet klopt hoor, zo dik kan een normale gezonde pony niet in het haar komen.
Juffertje: Ja ze staat 's nachts binnen en ze heeft nu een regendeken op.
Suzanne F. schreef:garny95 schreef:het haar wordt langer en verharen gaat al minder makkelijk en als het haar nat is gaat het vaak krullen, er loopt een cushing lopic op bokt, misschien zou je daar even kunnen kijken.
Oke, dank je. Klinkt toch wel alsof dat zou kunnen. Ik ga kijken in het topic.
lonnie schreef:dus TS, wat bedoel jij met een schapenschaar?