Wie heeft dé tip voor winter(rij)handschoenen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

FlowerPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 08:25

ShadowFax schreef:
jasmijn13 schreef:
Deze heb ik! supper warm en maar 10 euro!
je moet er wel even aan wennen met rijden.
je kan ze bestellen op http://www.horze.nl.

Hoe vallen die qua maat?

Gewoon, ik heb altijd s en nu ook!

xCharlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 20:01

Marloez schreef:
Oh wat klinkt dit herkenbaar! :))

Bij de Action schijnen ze ook warmtepads te verkopen die je in je handschoen kunt doen. Geven warmte af. (Zit een chemisch prutje in ofzo :P ) Die ga ik binnenkort maar eens halen..

Dat had ik ook gehoord :P. Wou ze vandaag gaan kopen maar kon ze niet vinden. ;(

Chococo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:57

Ik heb handschoenen gekocht van het (wintersport) merk Craft. Deze zijn om onder je 'normale' handschoenen te stoppen. Met dikke handschoenen mijn teugels vasthouden, lukt bij mij gewoon niet. En deze 'onderhandschoenen' zijn vrij dun.
De thermohemden van Craft bevallen mij heel erg goed, dus ik hoop dat dit ook zijn werk doet. Heb er nog maar één keer mee gereden, maar toen was het niet zo koud.
Dus ik kan je het resultaat nog niet vertellen

Anoniem

Re: Wie heeft dé tip voor winter(rij)handschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:24

Ik wou gister bij de action kijken voor de warmtedingentjes, maar die hebben ze daar dus niet. Heb heel wat winkels af gezocht maar helaas, ze zijn niet echt goed verkrijgbaar hier.

Ben nu op zoek naar dunne thermohandschoentjes die onder gewonen kunnen. Mijn Mountin Horse endurance gloves zijn redelijk te doen, maar met dit weer helpen ze niet echt. Moet met tranen in mijn ogen van de pijn fietsen of rijden, zo koud worden mijn vingers. :=

Chococo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:34

Ik heb wel van die zakjes met een soort gel waar een muntje in zit die je moet breken en dan wordt het warm. Is lekker, maar kan ik niet mee rijden. Het wordt nml. hard, dan zit je dus met een bonk in je handschoen. Ze zijn wel herbruikbaar je kan ze koken en dan zijn ze weer zacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:38

Chococo schreef:
Ik heb wel van die zakjes met een soort gel waar een muntje in zit die je moet breken en dan wordt het warm. Is lekker, maar kan ik niet mee rijden. Het wordt nml. hard, dan zit je dus met een bonk in je handschoen. Ze zijn wel herbruikbaar je kan ze koken en dan zijn ze weer zacht.

Ik ken ze ook wel, heb ze ook een hele tijd gehad. ( ze kunnen er alleen niet tegen als je ze te lang koopt dus nu heb ik ze niet meer. :o ) Maar ik kan ze nergens meer vinden. Heb ondertussen een webshop gevonden met onderhandschoenen van craft dankzij een eerdere post van jou. Hoop dat ze webshop een beetje snel levert.

tljrtos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:18

Ik heb van Zeitler handschoenen met binnenkant van leer en de buitenkant van neopreen.Ik ben een koukleum,maar hierin valt het me mee.

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:20

Ik rij met gewone handschoenen, dus die je voor 5 euro ofzo bij de zeeman enz. kan krijgen.
In het begin is het effe wennen met rijden maar het is te doen. Mijn handen blijven in ieder geval warmer als met rijhandschoentjes.

NLRobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 02:23

BR heeft een paar rijhandschoenen van dik fleece (en dan bedoel ik ECHT dik).
Ik zou er niet mee kunnen rijden maar daar zijn ze wel voor gemaakt.
Ze hebben dan natuurlijk gripstukjes voor de teugels.
Ik heb een dunnere versie en ik heb altijd hele warme handen!

MaritBR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:09

itsmi schreef:
Harry's horse! Spotgoedkoop (12,00)tov andere handschoentjes, en heerlijk warm! Je kan ze over je mouw heen doen, zodat er geen wind in komt, heerlijk om mee te rijden en je kan er ook mee mesten of longeren of iets dergelijks..

zal kijken op internet of ik ze kan vinden voor je..

Edit: deze bedoel ik: http://piafferuitersport.nl/popup.php?img=2762 zijn 12.95... Bij Divoza/Piaffe..

Idd! die zijn echt heerlijk warm!

Prospice

Re: Wie heeft dé tip voor winter(rij)handschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 21:02

De leren winterhandschoenen van Horka! 25 euro, dat wel, maar ik heb er al dik drie seizoenen plezier van.

naomifalkena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 10:36

Nillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 14:36