Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan is het wel fijn om ze in goede vachtconditie te hebben idd. Scheren is dan ook niet alles...
) en dus elke bui, storm, zon etc zonder deken. Ik ben niet bang voor verkleuren dus ook geen zomerdeken erop gegooid.
. gr_roos schreef:Ik twijfel of ik vanacht een deken op zal doen, waait hier heel hard en er wordt erg slecht weer voorspelt. Ze staan bij mij zolang mogelijk 24/7 buiten. Volgende week wordt het weer mooi en dan ben ik bang dat ik het nu met dat ene nachtje verpest. Kijk nog wel even op buienradar en hoe ze er bij staan na een dag met veel regen.
@ zilfstar, ik zou hem zo lang mogelijk zonder dek laten, als je merkt dat hij het niet meer trekt kan je altijd nog een deken kopen en omgooien (kopen is zo gebeurd). Laten we eerlijk wezen, ze vinden het zonder deken toch het prettigst. Zeker met zulk weer, alleen dan zonder de vele regenbuien.
Vond dat ik als goed paardeneigenaar er toch minstens 1 moest hebben just in case!

Dan maar een penny...