Gaan we daar het diepvries weer dumpen, en nemen we het goede weer mee

Ik vond het wel een eerlijke deal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar dat ligt hier nu ook al niet

. Gezellig, dat water slepen (pony's redden zich wel, de schapen iets minder). Alles staat ook gewoon buiten en het hele erg wordt bij ons gestrooid, dus dat is ook geen probleem.

Ik bied wel steeds water aan maar na een paar slokken is het wel weer genoeg voor ze. De schapen hebben wél veel dorst.
?
Yinari schreef:Ik begrijp het zelf ook niet, maar mijn paarden hebben al die tijd nog geen dorst gehadIk bied wel steeds water aan maar na een paar slokken is het wel weer genoeg voor ze. De schapen hebben wél veel dorst.
Ik kan dus nergens een wak ontdekken wat ze zelf openhouden ('mijn' wak moet ik elke ochten zelf weer openhakken, daar drinken ze dus niet). Iemand een verklaring?
het is niet zo handig en mijn paard is enorm druk! Maar onze binnenbak is goed en in de molen kan hij ook nog.
Blij blij blij

Hij is wel wat hard, maar hij is te rijden 
heb de 25e weer wedstrijd en heb al 3 weken niet meer gereden
Heb ook niet de mogelijkheid om even naar een binnenbak te gaan oid.. Ik heb dan wel weer de mogelijkheid om de paarden een paar uurtjes buiten te laten dat is wel ideaal! Wandelen kan natuurlijk ook altijd nog.