Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
C_arola schreef:als je pony al sinds tijden zo buitenstaat en zijn gezondheid is goed, dan denk ik dat dat alleen maar een mening is van die eigenaresse omdat zij haar pony binnen wil hebben. Mocht je pony al tijden zo buiten staan zonder problemen dan zou ik er niks aan gaan veranderen. Komt die eigenaresse daar nu ineens mee? hoelang staat haar pony daar? En is die het gewend om in de winter in een schuilstal te staan?
Ook zo in de winter.
Somebitch schreef:Inderdaad lekker zo laten staan..
Misschien wil ze alleen een stal zodat hij niet nat is zodat ze niet kan rijden?
Of is ze het inderdaad gewoon gewend zoals op de manege en vind ze dat een must?
Paarden ongeacht welk ras kunnen gewoon dag en nacht buiten ongeacht het vriest. Mits deze een schuilplaats hebben en dat hebben ze! Geen enkele reden dus om stallen te gaan bouwen.
En om nu alleen stallen te gaan bouwen omdat zij dat wilt.
dus prima bedenken of ze naar stal willen of neit 
als ze het joud krijgen zoeken ze zelf de beschutting wel
!
zou zo verhuizen naar een wei met schuilstal voor die prijs
happytime schreef:bij mij staan ze ook in de schuilstal,de beste huisvesting voor paarden die "paarden" kunnen zijn.
ik denk dat die mevrouw maar een andere stal moet gaan zoeken als ze zoveel "luxe" voor haarzelf wil hebben, jammer dat het diertje er onder moet lijden!
hou jij je paardje maar lekker natuurlijk, dan hou je je paardje tevreden.
LADPR schreef:Dat is nou ook weer een beetje overdreven vind je niet? Een paard krijgt er niks van als hij s'nachts op stal staat
. Die maak je echt niet gelukkig door hem op stal te zetten, al is het alleen de nacht. Die wil eruit, wil buiten blijven bij zijn vriendjes in alle vrijheid. c_alsemgeest schreef:Zou genoeg zijn hoorzou zo verhuizen naar een wei met schuilstal voor die prijs
Wauw schreef:Nu zegt de eigenaresse van die andere pony dat het niet goed is dat we alleen een schuilstal hebben,
en dat we eigenlijk boxen moeten hebben.
Heeft ze hier gelijk in?