Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bij de Divoza. Je heb t ze volgens mij ook nog met oren.
Innepin schreef:Ik heb een vliegenmasker (met oren) van Bucas.
Het zit perfect bij mij paard.
Ze kan er goed door kijken, komt niet tegen haar ogen aan en blijft heel goed zitten.
) en zijn ogen waren meteen opgeknapt! Solleke_Noah schreef:Innepin schreef:Ik heb een vliegenmasker (met oren) van Bucas.
Het zit perfect bij mij paard.
Ze kan er goed door kijken, komt niet tegen haar ogen aan en blijft heel goed zitten.
Deze heb ik ook, blijft goed zitten (als z'n maatje hem niet aftrekt tenminste) en zijn ogen waren meteen opgeknapt!
Henrieke schreef:Vliegenmasker van divoza eigen merk (pagony). En dan zo'n witte, je hebt ze geloof ik ook wel in het zwart.
Die van HH maakten ze hier telkens kapot en kregen ze zelf goed los.
joany_pony schreef:@ mips; kan je die oren er niet gewoon afknippen net voor het stiksel zodat hij niet gaat rafelen??
. Lianka schreef:
Ik heb deze. Maak je aan de onderkant vast bij de keel met klittenband. Is erg simpel en zit goedBij de Divoza. Je heb t ze volgens mij ook nog met oren.
bevalt echt super tessii1991 schreef:Henrieke schreef:Vliegenmasker van divoza eigen merk (pagony). En dan zo'n witte, je hebt ze geloof ik ook wel in het zwart.
Die van HH maakten ze hier telkens kapot en kregen ze zelf goed los.
die had ik eerst ook, maar vind de pasvorm erg tegenvallen,
ik heb nu de HH en die bevalt me veel beter.

Judje schreef:Weten jullie of er ook vliegenmaskers zijn met gespen ipv of icm klittenband?
Mijn pony is namelijk een megasloper en ik weet zeker dat ze de klittenband-varianten zo in de wei heeft liggen.
). De HH is minder, maar kan er nog goed mee door. Grootste nadeel van die van HH vind ik dat de ogen indeuken...