Ik hoop dat jullie hier ervaring mee hebben en een antwoord weten op mijn vraag
Groetjessss
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AaronYve schreef:Meid lees eens even beter.
Weet niet hoe ik citaat kan doen maar er staat in de eerste zin, een vliegendeken zou niet zoveel kwaad kunnen!!!
AaronYve schreef:Ik vind het fijn dat de paarden even bloot kunnen staan, zoals het hoort. 's nachts zijn er bijna geen vliegen dus waarom vliegendeken omhouden?
Tevens ben ik heel voorzichtig met wat ik mijn paarden omlaat. Dat leer je wel als je al het een en ander heb meegemaakt met paarden.

Merel007 schreef:Ik vraag me het nut af van snachts een vliegendeken op te leggen. Met dit warme weer leeft mijn pony in omgekeerd ritme.
Overdag op stal en 's nachts buiten omwille van de vliegen. Dit doe ik omdat er 's nachts bijna geen vliegen en horzels zijn en paarden er dan geen last van hebben.
AaronYve schreef:Ik vind het fijn dat de paarden even bloot kunnen staan, zoals het hoort. 's nachts zijn er bijna geen vliegen dus waarom vliegendeken omhouden?
Tevens ben ik heel voorzichtig met wat ik mijn paarden omlaat. Dat leer je wel als je al het een en ander heb meegemaakt met paarden.
vooraal de knutten de exceemvliegjes Yvank_ schreef:AaronYve schreef:Ik vind het fijn dat de paarden even bloot kunnen staan, zoals het hoort. 's nachts zijn er bijna geen vliegen dus waarom vliegendeken omhouden?
er zijn wel vliegen snachtsvooraal de knutten de exceemvliegjes
Yvank_ schreef:AaronYve schreef:Ik vind het fijn dat de paarden even bloot kunnen staan, zoals het hoort. 's nachts zijn er bijna geen vliegen dus waarom vliegendeken omhouden?

AaronYve schreef:Yvank_ schreef:
Nou weet niet waar jij zit, maar hier dus niet.
Zullen er misschien 10 zijn op een nacht bij ons.
Dus mijne gaan lekker kaal 's nachts, en als bij TS ook niet veel vliegen zitten waarom zou ze dan een vliegendeken omlaten?
Trouwens liever een paard in de sloot zonder halster ( paarden kunnen zwemmen en je kan een halster nog altijd omdoe of desnoods met een riem oid) Ja heb al paarden uit de sloot gehaald
En een paard met halster om in de stal of wei, wat er dan kan gebeuren weten we allemaal wel toch..
maar mijn pony is ook een andere verhaal die heeft een vrij zware vorm van zomerexceem