Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.. Maar valt de rambo hetzelfde als rhino denk je? want ik heb nu mooie rhino dekens op het oog.. xxx88 schreef:mijn paard heeft normaal maat 195
zou ik dan als onderdeken van horseware maat 6.3 of maat 6.6 nemen ???

. Ik heb ze via Engeland besteld.. Scheelt echt een hoop, de dekens zijn daar bijna de helft en de verzendkosten zijn niet eens heel duur.Zinzi_jewel schreef:wil ook n nieuwe horseware deken kopen , heb nu n rambo XL light , en n rambo wug heavy ..
wil n 200 grams bij en ben aan t twijfelen de rambo calfornia of n amigo
weet van de orginele rambo dat t TOP dekens zijn , amigo is n stuk goedkoper .. is ook n iets ander buiten materiaal , zijn ze net zo stevig en waterdicht ,
Rambo kan nl ca 8 uur water tegen houden , kan amigo ook zo,n hevige bui verdragen ?
_sjors_ schreef:Ik heb 2 Horseware Amigo dekens en heb maat 6.3 voor mijn E-pony van 1.53m. Ze passen perfect en blijven ook altijd recht op mijn paard liggen, zelfs na meerdere keren rollen en liggen in het zand.
. femmefatale1 schreef:xxx88 schreef:mijn paard heeft normaal maat 195
zou ik dan als onderdeken van horseware maat 6.3 of maat 6.6 nemen ???
6.3.. deze is 1.90, maar vallen wat ruimer, is mijn ervaring!!
Overigens ben ik wel heel erg tevreden met de Horseware Amigo!!
Kitty1 schreef:6.0 = toch 185?
Nouvel schreef:Kitty1 schreef:6.0 = toch 185?
officieel 183 geloof ik...
thommie schreef:wat zijn de sites dan van Ierland en Duitsland??
En waar kun je de maten bekijken welke je nodig hebt??
Ik heb normaal altijd 215 of groter... Hoorde dat Rambo groot valt??? weet iemand dit?