Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik doe nu 2 handschoenen aan met rijden 1 z'n wollen en dan je leren erover aan. Maar dan heb ik eigenlijk nog koude vingertoppen. Ben eigenlijk wel benieuwd wat andere eraan doen
doet zo'n zeer! je hebt tegenwoordig van die verwarmde handschoenen met batterij maar die zijn mij te duur (100 euro ongeveer)
Misschien ook eens proberen? Die pijn kan behoorlijk zijn anders ja

) soort van legerdump (American Base te Apeldoorn) vorig jaar voor 15 euro thermohandschoentjes gekocht van Neopreen en zelfs met dit weer heb ik er warme handen in.
zo'n pijn Shadow0 schreef:Wat enorm helpt is zorgen dat rest van je lichaam ook warm genoeg blijft. Dus een extra jas of thermobroek kan heel veel helpen om je handen warm te houden.
Ze hebben ooit een test laten zien op Discovery waarbij iemand een electrisch verwarmd vest aan kreeg, en die kon bij -20 (!!) nog zonder handschoenen allerlei dingen doen, terwijl het zonder vest al bij een paar graden onder 0 heel snel pijnlijk werd.
Verder inderdaad zorgen dat je handen en handschoenen warm beginnen, en ook je lichaam niet te ver laten afkoelen.

)

judje schreef:Normaliter is neopreen een erg zweterige stof
. Krijg je het wel warm van hoor
Je meot alleen de moed vinden om van je warme confortabele paard te gaan en zelf te werken
SparklingApp schreef:Ik heb van die winter rijhandschoenen van Harry's Horse, die zitten lekker warm, mensen zeggen vaak tegen mij dat ze niet snappen dat ik kan rijden met die dikke dingen, maar dat gaat prima en met koude handen kan ik echt niet rijden! Het enige wat ik jammer vind is dat ze ze niet in het wit hebben!![]()
Gister heb ik van mijn zus handschoenen gekregen waar een batterij in kan, ik heb ze nog niet aan gehad, maar volgens mij waren ze niet zo heel erg duur..