Ik heb een vraagje over de bak die is bevroren

Maar ik zit te twijfelen om nu wel of niet te rijden

En als ik rijd dat ze dan niet uitglijdt of wat dan ook.
Wat zouden jullie doen ?
Groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BlazingBoots schreef:Ik rij ook niet....
En doe ze ook niet met z'm allen naar buiten.
de drukken blijven binnen.

En als er iets hard en glad is is het wel asfalt
ik heb gister ook in bevroren bak gesprongen op wedstrijd, niets aan de hand 

Jolienn schreef:Gewoon rijden.. Denk even na, je rijdt toch ook op asfaltEn als er iets hard en glad is is het wel asfalt
Jolienn schreef:Gewoon rijden.. Denk even na, je rijdt toch ook op asfaltEn als er iets hard en glad is is het wel asfalt

Fleurtje100 schreef:Mijne gaat nu ook even niet naar buiten. Met die regen is de ondergrond ontzettend ongelijk. En hij schrikt momenteel veel van het vuurwerk dat soms al wordt afgestoken, dus ik ben bang voor blessures. Liever een paar dagen niet naar buiten dan een paar maanden stappen door een peesblessure ofzo. Hij wordt wel gewoon gereden (binnenbak) en kan los in de overdekte longeercirkel om zich even uit te leven en te rollen. Hopen dat de vorst snel afneemt.
De vergelijking met asfalt vind ik een beetje vreemd, daar ga ik ook niet op draven en galloperen, alleen stappen.

Jolliegirl schreef:BlazingBoots schreef:Ik rij ook niet....
En doe ze ook niet met z'm allen naar buiten.
de drukken blijven binnen.
Dat vind ik zonde. paarden moeten lekker elke dag naar buiten kunnen.
Ze weten zelf wel wat ze wel en niet kunnen.
maargoed dat is een andere discussie, ben blij dat die van ons de hele dag op het land kunnen
en ook gewoon in de bak als ze willen
!