Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). 

Petulan schreef:Ik rij thuis ook in een natte bak, ik denk persoonlijk niet dat het echt slecht is. Wel als de bak 1 grote diepe blubberzooi wordt, maar zolang het nog goed berijdbaar is, lijkt het me geen probleem! Na het rijden even de benen afborstelen en even droogwrijven met een handdoek, en dan kunnen mijn paarden er altijd wel weer tegen
Ik kreeg laatst een hele hap zand binnen, doordat mevrouw midden in een plas stampte!

Arm peerdje 

Gashmiron schreef:ik rij altijd gewoon in een natte bak, behalve als het echt regent als het miezert ga ik nog wel rijden maar als het harder begint te regenen stap ik toch echt van het paard af aangezien ze dan superdruk word! ze staan overdag ook gewoon in de bak want het is te nat om ze op het weiland te zetten ofzo zegt die boer
Nevada was vorig jaar haast onhandelbaar als het begon te regenen, vloog ze alle kanten op omdat ze dacht dat ze dan niet nat zou worden en moest ik veel moeite doen te blijven zitten Nu is gewoon een stoer modderpaard geworden, weer of geen weer, mevrouw loopt gewoon door.
, alleen mijn paard wel, die gek is vies van water
tenzij je idd last hebt van de rondvliegende spetters
nouja daar trek ik me niet veel vanaan

Mieke_Cunna schreef:In een natte bak kan je gerust rijden als het niet glad is, wel kan je door de modder ijzers verliezen omdat modder zo lekker zuigen kan.
Pas wel op als het gevroren heeft dan is er meer kans op gladheid zeker in een natte bak!