Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) de bilkoorden er altijd af. Als ze met de deken op de wei staan, alat ik ze er liever aan, maar het hoeft niet per se. Als je deken een goede pasvorm heeft en voor de rest alles goed vast zit, dan glijdt het echt niet zo maar af.

Eleonoor schreef:De Rambo/rhino/amigo dekens hebben geen bilkoorden omdat ze die niet nodig hebben. Daarom heb ik ook deze dekens.
.
Somebitch schreef:Ik heb zelf altijd de bilkoorden eraan. Hij kan toch alleen maar op izjn bilkoorden gaan staan als deze te los zitten? Tenminste dat lijkt mij..
bij de andere dekens zitten de bilkoorden er wel aan maar wel elastische... Ineke2 schreef:Eleonoor schreef:De Rambo/rhino/amigo dekens hebben geen bilkoorden omdat ze die niet nodig hebben. Daarom heb ik ook deze dekens.
Ik heb o.a. een Amigo deken, maar die waait ook op zonder bilkoorden! Sterker nog, vorig jaar had ik mijn pony in de paddock staan met die deken zonder bilkoorden en kom hem een half uur later er weer uithalen zonder deken! Hij had het voor elkaar gekregen zijn deken af te doen en die lag netjes naast hem op de grond met de kruissingels en borstsluitingen nog vast. Niet gescheurd of wat dan ook gelukkig, maar je staat wel vreemd te kijken hoor![]()
Tegenwoordig doe ik deze betreffende deken dus maar over een andere deken heen die wel bilkoorden heeft en maak die bilkoorden ook vast aan de Amigodeken zodat hij niet opwaait.